Ik gebruik vanaf dag 1 pampers, heb nu nog de newborn. De kleinste. Lynn is al 7 weken maar heeft zulke kleine billetjes dat ze nog ruim zat zijn. Voorlopig kan ze de newborn luiers nog aan.
wij gebruiken ook kruidvat eigen merk, nooit probelen mee en geen luieruitslag. 1x pampers gebruikt en toen wel uitslag. groetjes cindy
Katoenen luiers (Totsbots voornamelijk) en als we onderweg zijn of gaan logeren meestal LIDL luiers (of DA/ETOS als ze in de reclame zijn)
Europrofit van Kruidvat Lekker voordelig Maar nu heb ik Etos, (aanbiedng paarweken terug) straks weer lekker de Europrofit halen Bevallen me zeer goed. Nog geen 8 euro voor 60 luiers
Kruitvat eigen merk. Heb vanalles geprobeerd maar deze bevallen toch het best. Pampers gebruik ik op vakantie zijn altijd te krijgen in het buitenland.
In het begin pampers en later als ze groter zijn dan stap ik weer over op kruitvat, stukken goedkoper en dan hebben ze toch minder last van uitslag! Heb ik bij de eerste ook gedaan, bevalt prima.
ik zag vandaag bij de kruidvat 92 mini luiers(eigen merk) voor 12,49. Wie weet of dit goede luiers zijn?
Kruitvat is echt mijn favoriet! Gebruikte ze al 6 jaar geleden bij de oudste en ga ze nu zeker weer gebruiken. Ook Aldi en Lidl luiers vind ik goed te doen hoor! Zoals ook de meeste huismerken wel. Ik vind Pampers zo duur joh Waarom zo duur vraag ik me dan af?
Ik gebruik eigenlijk altijd van Kruidvat, die zijn echt hardstikke goed. Alleen als pampers of Huggied in aanbieding zijn, koop ik ze. Zoals nu deze week bij AH Huggies 1+1 gratis.
Ja daarom ik gebruik vanaf het begin pampers en vind ze nogal duur en zo perfect zijn ook weer niet. Zodra me vooraad op is dan ga ik over op de kruidvat merk.
Hier ook een Pampers New Born nr1 gebruiker... Heb van buren de kleinste maat (nr1) van de C1000 gekregen omdat de kleine van hun het niet meer aan kon, maar moet zeggen dat de Pampers vooral wat dunnere ontlasting beter opneemt. Wat ik al las klopt wel: bij de C1000 luiers zat de ontlasting onderhand tot op z'n rug. Vin dik ook niet zo lekker... En heel veel duurder zijn de pampers niet in vergelijking met de C1000 merk. Vooral nu het huidje nog dun is, dan liever de pampers die goed opnemen. Later ga ik denk ik ook wel over. Greetz!
Ik zweer bij de pampers, heb al van alles geprobeerd maar kom toch terug op Pampers.. Zeker nu Valentino actiever begint te worden (hij is 9mnd) vind ik die Active Fit dingen echt ideaal.
Lynn heeft de eerste 3 weken de allerkleinste (tot 3 kilo) van kruidvat gehad, maar simpelweg, omdat alle andere merken te groot waren. Nu heb ik kruidvat, pampers, huggies in de kast liggen. Maakt mij ook niet uit. Mijn oom en tante zijn naar polen geweest en hebben een paar pakken voor me meegenomen, kosten daar geen drol. Het maakt mij ook niet uit wat voor luiers ik gebruik. O ja, heb ook nog DA luiers, maar ben daar niet zo over te spreken. liefs Juud
Ik heb eigenlijk altijd bij pampers gezworen, maar laatst waren de pampers bijna op en ik was in het kruidvat en dacht, ik ga nog maar eens een pak van het kruidvat meenemen. Heb ze in het begin gebruikt, maar Serjenka kreeg er uitslag van. Maar nu moet ik zeggen, ik ben supertevreden over die kruidvat luiers, vind ze zelfs beter dan de pampers. Serjenka heeft er ook geen uitslag meer van, dus ik ben overtuigd en ga nu voor de kruidvatluiers.
Hier wordt ook gebruikt wat we toevallig tegenkomen, cq in de aanbieding is Nikki past nu in de Newborn nr 2 luiers dus die aanbiedingen komen nu wel, hebben nu pampers in de kast liggen!