Hallo allemaal, Ik be gisteren op tv op een heel leuk idee gekomen. Op tv was een klein beetje informatie over een babyshower. Lijkt me dus super leuk om te doen voor een goede vriendin van mij. Haar moeder wil dit verder wel op zich nemen samen met mij. Een leuke verrassing voor haar dus!. Ik kan alleen weinig info vinden op het net. Wel over complete boxen om te huren maar dat vinden we niet leuk. Meer voor leuke verrassingen enzo Spelletjes, cadeautjes, aankleding enzo Wie heeft leuke idee of heeft het zelf al wel eens georganiseerd of meegemaakt, Ben super benieuwd. Kan ons echt helpen bij het organiseren. Groetjesss
PS: Dit is haar account maar ze weet niet dat ik hier een berichtje geplaatst heb! Dus hoop dat ze het niet tegen komt! Groetjess
Ik heb samen met mijn moeder voor mijn beide zussen een babyshower georganiseerd (ze waren tegelijk zwanger) Wij hadden alle visite gevraagd kleine kadootjes van nijntje, zwitsal of jip en janneke te kopen (voor een zelfgekozen bedrag natuurlijk). Het huis hadden we versierd met roze en blauwe balonnen. We hadden ook een plastic tafelkleed en kartonnen bekers met iets van baby erop (zoiets kun je nu volgens mij ook bij de V&D kopen). Wij hebben als vermaak kleding bekleurd. Ik had bij de hema van alles in het wit gekocht: rompertjes, mutsje, slofjes, t-shirt etc. En dan met textielstiften erop laten tekenen. Sommigen waren heel leuk geworden (en sommigen dus echt niet leuk) Ik had ook tekensjablonen gekocht. Het was heel leuk om te doen en zo hielden ze er ook iets aan over. Verder hadden we qua eten geloof ik roze en blauwe spekjes en petit fours met roze en blauwe muisjes. (je kunt ook cup-cakjes besmeren met witte pasta en er dan muisjes overheen strooien). Ik hoop dat ik je iets verder heb geholpen. Hier nog een foto van een paar van de bekleurde dingen.