Welk merk gebruiken jullie? En hoeveel kost het pak met hoeveel luiers erin? Ben een beetje aan het vergelijken gegaan!
Hoi, Ik gebruikte normaal pampers en die kocht ik in de aanbieding (3 halen 2 betalen). Normaal zijn ze per pak 9,99. Hoe groter de maat hoe minder luiers erin zitten. Nu gebruik ik luiers van de lidl waar ik ook tevreden over ben. Ik gebruik nu 4 en hier zitten 50 luiers in en kost 7,65 (kan een paar centen verschillen). In de pampers 4 zitten 44 luiers. Je moet ook kijken naar wat voor voorkeur uit gaat mbt de luier. Ik kijk altijd of 1) het niet doorlekt (kan per kind verschillen) 2) of de luier niet al te stijf word na het plassen en 3) of ze er geen luieruitslag van krijg en 4) of ik het kan opvouwen tot een mooi pakketje Hopelijk heb je hier wat aan. Groetjes, Danielle
Hier ook Lidl, maat 4, erg tevreden over. Een pak kost inderdaad 7,65. De keren dat er eentje doorlekte zijn op 1 hand te tellen (kind is 13 maanden nu). Hiervoor had ik Kruidvat luiers, die zijn ook erg goed en niet duur (ben inmiddels vergeten wat ze daar kosten), alleen is de Kruidvat voor mij veel verder weg en de Lidl naast de deur
Wij gebruiken pampers. Wij kopen altijd zo'n voordeeldoos bij de supermarkt, is 13,50 en er zitten er 104 in (bij maat 3 iig, maat 4 zitten er geloof ik 84 in).
Ik heb bijna alle merken geprobeerd maar zweer toch uiteindelijk bij de pampers baby dry en dan wel de maxi plus versie. Deze neemt net even iets meer vocht op dan de normale en Djenno heeft bij deze luiers nog nooit last gehad van luieruitslag.
Hier aktijd pampers, en dan koop ik ze meestal in de aanbieding, scheelt toch weer wat! Heb eerst die van de kruidvat gebruikt, maar deze vond ik erg stug / hard.
heb bijna alle merken gehad, kruitvat kreeg hij uitslag van en daarna etos merk maar dat was s'nachts een drama. Daarna een tijdje de pampers gehad maar die lekte altijd bij de ontlasting aan de zijkanten.. Nu sinds kort Albert Heijn merk en bevalt echt goed, maat 3 met 56 stuks voor 7,49 euro
Deze site kreeg ik van een vriendin: www.watkostenluiers.nl Staan telkens alle aanbiedingen op! Altijd handig!
Wij gebruiken de pampers van C1000. Demi heeft nu maat 3 en die zijn 10 euro, dan zitten er 68 in een pak.
Hier gebruiken we pampers. Kopen we altijd in de reclame. Hebben die van DA en Kruitvat ook geprobeerd maar dat vinden we rotdingen.