Corel Paint Shop Pro Photo X2

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantico, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb net een gratis proefversie van Corel Paint Shop Pro Photo X2 gedownload. Ik dacht dat het allemaal veilig was, maar nu is m'n hele computer op hol geslagen.

Weet iemand hier of Corel Paint Shop Pro Photo X2 een zwaar programma is? Of dat er rare virussen in meekomen? Ik voel me opeens heel dom dat ik het gedownload heb...

En nu ik het éindelijk op m'n computer heb en het programma ook daadwerkelijk geopend heb gekregen, snap ik niks van alle opties. Tjee, het is ook nog eens heel moeilijk. Ik dacht 'dat wijst zich vanzelf wel'... Snif.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je een probeer versie van corel zelf hebt, dan zal dat veilig zijn, maar het is best wel zwaar ja
    en makkelijk is het niet, je kan beter via een psp forum lesjes volgen dan gaat het best snel het leren kennen
    succes

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé Noura, jij hier!
    Thanx voor je antwoord. Ik had inderdaad al een PSP-forum gevonden waar andere augustusmama's ook lessen volgen.
    Het was volgens mij gewoon van de corel-site, daar heb ik goed naar gekeken. Maar als m'n computer dan gek gaat doen, ga ik wel twijfelen aan mezelf hoor...

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Het is inderdaad een zwaar programma. Ik heb de volledige versie, en als je al bekend bent met PSP dan is de overstap zo gemaakt. Maar inderdaad op dat PSP-forum neuzen voor tips en trus, dan kom je er wel.

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ai dat is vervelend. Hopelijk geen virus. Ik heb nog ouderwetse psp. Corel was te zwaar voor m'n laptop :(

6. Misschien een leuk forum voor foto,s van je kids bewerken

Pspenmetplezier

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Voor PSP x2 moet je inderdaad wel genoeg geheugen op je PC/laptop hebben, anders flipt 'ie helemaal! En al helemaaaaaaaal niet teveel dingen tegelijk doen hahahahaha

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hey!
    Ik had ook eens een keer een proefversie gedownload waarop de hele computer ging flippen, toen heb ik die helemaal verwijderd en een andere versie erop gezet. Dat ging goed!

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    je kan ook kiezen voor PSPX of PSP9 Deze werken precies hetzelfde maar een stuk minder zwaar voor je pc!

Deel Deze Pagina