Zilver/Grijs over Oranje heen verven?

Discussion in 'De babyuitzet' started by MvN, Aug 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo!!

Even een vraagje aan de klusdames hierzo :p

Ik heb een muur vol met oranje en zilvergrijze sterren, maar nou staat het oranje me niet zo aan en wil ik graag de oranje sterren ook zilver grijs maken, zou dat kunnen? of krijg je dan een totaal andere kleur?

Groeten

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Ik zou als je het oranje over wilt verven, eerst een (witte) grondlaag erop aanbrengen. Misschien is het wel nodig om dat meerdere keren te doen in verband het door blijven schijnen van het oranje.
    Ik ben bang dat als je dat niet doet, je heel veel zilvergrijze lagen nodig hebt om een mooie kleur zilvergrijs te krijgen.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    idd eerst het oranje met witte grondlaag doen. Je ws meerdere laagjes nodig hebben want oranje is een lastige kleur... Maar doe het wel precies op de sterren (aftapen dus, er is speciale tape op de markt die je tot een aantal maanden kan laten zitten ipv van die je er na elk verflaagje direct af moet halen), want anders krijg je kleurverschil in je witte deel, er zijn zoveel verschillende kleuren wit dat je dat nooit gelijk krijgt met wat al op de muur zit. Succes!

Share This Page