duizelig

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bumpie, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ben vorige week dinsdag bevallen van een prachtige dochter doormiddel van een ks. De volgende ochtend was ik erg duizelig en hebben ze mijn ijzer geprikt dit was 5.7 dus aan de ijzertabletten. Nu een week later heb ik nog steeds aanvallen van erge duizeligheid. Als ik rustig op een stoel zit wordt ik opeens heel duizelig en lijkt het of ik flauwval :$ Mijn hb is vanmorgen weer geprikt en nu was deze 7.8. Ook heb ik telkens hoofdpijn.

Zijn er meer die hier last van hebben na de bevalling???

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Wat vervelend, ik had het meteen na de bevalling ook. Heb je gedacht aan een lage bloeddruk? Ik weet niet of je bv of kv geeft, maar ik heb pillen gekregen tegen de stuwing en een bijwerking daarvan kan zijn dat je bloeddruk daalt.

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik geef flesvoeding. Had gister zelf ook al het idee dat het door de bloeddruk komt. Dat die opeens daalt. Dit had ik in de zwangerschap ook. Maar niet zo hevig als nu volgens mij. Toch eens even laten nakijken.

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik herken het zeker. Nu 10 weken geleden bevallen met een spoedks en helaas nog steeds last van duizeligheid.
    De eerste weken waren hels, ik kon nog niet bewegen of ik werd duizelig. Na een week of 5 werd het wat minder en nu moet ik echt goed naar mn lichaam luisteren. Dus niet te druk, niet te snel opstaan, echt alles moet op stand laag anders gaat t weer mis.
    Van de gyn moet ik t nog een maand afwachten en anders via de HA een afspraak maken bij de internist.

Mijn fysio dacht trouwens dat het door de ruggeprik komt, dat ze iets geraakt hebben waardoor je vocht verloren bent. Dat duurt even voordat het weer op peil is (alleen had hij gehoopt dat het binnen de 6 weken was gebleven).
    Ik weet niet of je ook nog steeds de plek voelt waar je de ruggeprik hebt gehad?

Als je het niet vertrouwd echt contact opnemen met je HA of gyn.

Liefs,
    DD

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik voel de plek van de ruggeprik niet. Net ook weer visite gehad de helft gaat langs me heen. Voel me dan ook zweverig en moe. Echt heel raar. Zou dit nog zwakte zijn?

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dat herken ik ook weer. Tijdens de verjaardag van mijn oudste (was wel pas 6 dagen na de ks) leek het wel of alles ergens anders afspeelde. Ik kon me totaal niet concentreren. Dit heeft ook nog wel even geduurd voor het over was en nu heb ik er soms nog last van als het heel erg druk is.
    Het enige advies wat ik je echt kan geven is RUST en als het voor jou gevoel te lang aanhoudt echt aan de bel trekken bij de HA en/of GYN.

Sterkte meid!

Liefs,
    DD

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb na de bevalling ook een behoorlijke poos last gehad van duizeligheid, al met al wel een maand of 3 a 4. Bij mij kwam dit (waarschijnlijk) van een te laag HB en een bloeddruk die aan de te lage kant was.

Deel Deze Pagina