Ik mocht vandaag mijn trouwring weer ophalen! Ik heb een gouden ring met een steentje in het midden. Ik heb aan elke kant er nu een steentje bij laten zetten voor m'n twee lieve kids! Ik vind het zo mooi geworden! Word helemaal blij als ik er naar kijk! Deze ring symboliseert nu m'n hele gezin! Nou, dat wilde ik eigenlijk even delen...!!
En dan zijn wij natuurlijk heel erg benieuwd naar een foto T klinkt erg mooi moet ik zeggen, zeker met die gedachten erachter
Ik heb na de geboorte van onze eerste zoon ook een steentje bij laten plaatsen. Nu moet er nog 1 bij gezet worden. In onze trouwring zat al 1 steen. Straks dus 3. 1 grote en 2 kleine. Vind jouw ring dus erg mooi
Leuk die reacties!! Toen we gingen trouwen en ik deze ring had uitgezocht zei ik gelijk al dat ik dit graag zou willen (als het ons gegeven zou zijn om kinderen te krijgen), en nu is tie er!! M'n gezinnetje is compleet en zo voel ik het ook als ik naar die ring kijk! Ben sowieso niet meer van m'n wolk af te krijgen, zo dankbaar als ik ben!