Aankleedkussen kidzimpulz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zara75, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
  2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lijkt me onzin.
    Hoe groot is jou commode?

De mijne is heel groot omdat hij uit Duitsland is,zo is mijn kast en ledikant ook veel groter dan de maten in Nl.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hmm niet nodig lijkt me.

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik heb ze allebei. De Xxl heb ik tweedehands gekocht en hij is super! Ik heb de hoes gewassen en de korrels weggegooid en opgevuld met een vulling voor in een hoofdkussen. Echt heel fijn. Ik heb ook een hele grote commode.
    Maar...voor een baby is een gewoon formaat aankleedkussen toch fijner. Ze verdrinken echt in dat grote kussen. Ook om te oefenen om op de buik te liggen is die kleine fijner.
    Mijn kleintje is nu alweer 6 maanden en ik ga mijn kussen binnenkort omruilen voor de grote xxl van kidzimpulz.

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mijn schoonzus adviseerde me deze, maar vertelde er wel bij dat hij pas fijn is wanneer je kindje te groot is voor een 'normaal' kussen.

6. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    dat is mijn ervaring ook. een baby zakt er te diep in weg, niet praktisch.

als je een kind groter kind moet verschonen is het wel handig. 'helaas' waren ze bij mij beide voor het tweede jaar dag en nacht zindelijk. dus ik ga nu rekken tot een jaar of 4 ;)

7. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben er een en ik vind hem ideaal. Wel pas vanaf dat je kind anderhalf is ofzo. Daarvoor is een gewone met hoes prettiger.

8. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik gebruik hem al sinds dag 1 en ik vind m geweldig!! Ik heb een heel klein smal meisje maar ik heb een hoes en een band bestelt en vooral de band was erg fijn toen ze klein was! Ik kan m alleen maar aanraden! Vooral als ze kunnen rollen, rollen ze hier niet zomaar af..

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

De gewone normale is veel makkelijker en praktischer in gebruik. heb er ook voor gekeken en valt een beetje tegen in het echt. Ook is het niet handig dat je niet gewoon de normale aankleedkussenhoesjes kan kopen en een hydrofiel blijft er ook niet lekker op liggen. Het is allemaal zo apart (en dus ook veel prijziger)

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hebben hem ook, maar op de commode boven ligt een gewone. Ik heb hem beneden liggen en ze slaapt er heel erg lekker in ,vooral de eerste paar weken, legde ik haar gewoon naast me op de bank in dat kussen. Maar verschonen is onhandig, want ze zakken er ver in weg en dat doe ik dan ook gewoon op de bank zonder kussen :) dus eigenlijk is het voor ons een prijzig slaapplekje, maar heb hem toen gekocht op de negenmaandenbeurs (alles lijkt daar zo mooi). maar ik kan ook goed zonder, dus als je over de prijs twijfeld zeg ik niet doen.

Deel Deze Pagina