Hai dames, Ik ben begin mei uitgerekend en heb de wandelwagen al besteld Maar nu zit ik me te bedenken dat ik de voetenzakken helemaal ben vergeten Voor in de maxi cosi wil ik een wikkeldeken of iets dergelijks, maar is dat warm genoeg? (voor in mei) En meestal met een maand of 7 ofzo ga je over op de zit-stand zeg maar toch? Dus dan zit ik echt in de winter en is een voetenzak wel nodig toch? Kortom: is een voetenzak voor de maxi cosi en wandelwagen echt noodzakelijk of kan je t ook alleen af met een voetenzak voor de wandelwagen en in de mc een dekentje gebruiken? Bedankt alvast!
HIer een december kindje. Wij hadden wel een voetenzak voor in de cosi. Maar daar zwete hij in weg. Dus vaak open. Dus lijkt mij dat een wikkeldeken in mei wel genoeg is. (goed idee trouwens, krijgen nu ook een kindje eind april) En voor in je kinderwagen als het 7 maand is. Misschien kado vragen? Of kijken hoevaak je dan buiten komt met de wagen. Hier gebruik ik hem nauwelijks nog en fiets veel. Dus ik heb voor nu een skipak gekocht. Ideaal vind ik. En gebruik ik ook in de wandelwagen.
Ik zou gewoon de wikkeldeken doen voor in de maxicosi en later gewoon kijken wat je wilt als de baby overgaat naar de zitting van de kinderwagen.
Weet niet waar je de kinderwagen hebt besteld? Ik heb de mijne bij Babydump vandaan en wordt standaard geleverd met een voetenzak voor de wieg en voor de wandelwagen.
In de mc zou ik voor mei geen voetenzak. Met een wikkeldeken en/of dekentje kun je dan wel af. Voor de winter erna als je het zitgedeelte erop hebt, is een voetenzak wel fijner. Dan blijven ze toch niet stil zitten en wiebelen hun voetjes onder de dekens vandaan. Die kun je evt ook nog vragen als kraamcadeau?
Ons eerste meisje is van mei en wij hebben inderdaad geen voetenzak voor haar gebruikt als baby hoor. Een dekentje is genoeg.
Wij hebben onze kinderwagen ook bij de babydump besteld, maar moesten de voetenzak er toch echt zelf bijkopen....
Ik heb voor in de maxicosi een wikkeldeken, maar omdat ik maar net van huis naar auto en terug loop vind ik dat meer dan genoeg. Mijn zoontje is van juli, en dus nog geen 5 maanden, maar hij is vandaag overgegaan in de wandelwagen (helemaal plat), hij is uit de bak gegroeit helaas......en ik vind dat je zeker een zak nodig hebt. Tenminste ik doe alles lopend en zijn heel veel butien. Ik ben een buitenmens, weer of geen weer...en ik wil onze oudste graag lekker buiten hebben die fietst graag op zijn loopfiets...daarbij 3 honden..wij wonen bijna buiten ik kan niet zonder voetenzak. Wij hebben de kinderwagen bij Babystore sliedrecht gehaald en moesten ook zelf de zak erbij kopen.
Ja, voetenzak voor in de wandelwagen is erg fijn! Ze zitten stil, dus al snel ijskoud. Onze dochter is bijna 2, maar heb de voetenzak nu het kouder is weer heerlijk in de wandelwagen. Ze zit er als een prinses in. Lekker warm!
Zou bij de kinderwagen sowieso een voetenzak kopen. Die komt echt wel van pas. Houd er rekening mee dat de kleuren elk jaar veranderen dus als je dezelfde kleur als je kinderwagen mooi vindt, dan zou ik die nu alvast bestellen. Wat maxi-cosi betreft: in oktober kan het 's ochtends al vies koud zijn... Daarnaast zou ik vooruit denken: komt er hierna evt nog een kindje of is dit de laatste? Als je graag de maxi-cosi voor een volgend kindje wil gebruiken, dan wil is ihet misschien wel handig of je moet erg goed kunnen plannen qua zwangerschap
Ik heb een juni kindje, en heb de voetenzak in de maxi cosi in het begin niet gebruikt, maar nu gebruik ik hem altijd. Hij zit sinds een paar dagen ook in de buggyzit en daar heb ik ook een voetenzak bij
Ik heb twee aug kindjes en heb de voetenzak heel veel gebruikt. Zoveel makkelijker dan een dekentje ofzo!
Beetje late reactie ben mega druk hele week... Maat ik ga idd de voetenzak voor de wandelwagen ook maar nemen had de wagen zelf al wel besteld (Mura van '12) maar zou pas in maart bezorgd worden dus kan die voetenzak er vast nog wel bij Iemand misschien tips voor een goede kwaliteit wikkeldeken? Das t zelfde als zo'n wrapper toch? Zag ze bij Hema en babydump iig liggen... Ga in t nieuwe jaar maar eens op jacht, dan weten we ook het geslacht
Ik heb gewoon een goedkope wikkeldeken van Kruidvat gebruikt. Ik heb een kindje van begin april en die wikkeldeken was prima
lodger bunker ipv voetenzak.... kun je lekker om het kindje heen slaan en kun je een leuk kleurtje nemen