Hallo dames, Aangezien onze inkomens drastisch gaan veranderen in 2013 wil ik van die dure pampers af. Ik zou graag verschillende luiers willen proberen, zodat ik een fijn alternatief vind. Misschien zijn er wel mensen die me (tegen vergoeding uiteraard) een paar luiers willen toesturen. Ik wil de luiers van: - Lidl - Aldi - Etos - AH - Kruidvat Proberen. Dochterlief heeft maat 4. PB me maar met een voorstel. Alvast bedankt. Groetjes, Saar
Kruitvat verkoopt ook n kleinpakje maat 4. Ben zelf ook aan t proberen geweest. De oranje verpakking van pampers simplydry vind ik ook erg fijn voor overdag nu kruidvat of simplydry en snachts normale pampers. Etos was redelijk maar blijft hier minder lang droog..
Bedankt Lin, ik had van de etos al een klein pakje. Bij de kruidvat kon ik die niet vinden maar de schappen waren ook erg leeg... Nog maar eens kijken dus!
Ik ben sindskortovergestapt van kruidvat naar lidl ivm prijsverschil. Allebij prima luiers (mijn dochter zit in maat 5) Die van de kruidvat en lidl zijn nagenoeg even dun en even goed kwa absorptie.
heb van de c1000 misschien wil je die ook proberen dan kan ik je die wel een paar toesturen als je wilt