Lieve Allemaal! Ik wil alleen even mijn verhaal kwijt, want ik ben zo SUPER trots op mijn kleine grote man! Hij is nu 10,5 maanden en vanaf zijn geboorte is slapen een probleem bij hem. Hij kon niet zelf in slaap vallen, had mij hierbij nodig. ook sliep hij standaard slaapjes van 45 minuten of zelfs korter. We hebben werkelijk vanalles geprobeerd, maar niets hielp. Maar sinds twee weekjes valt hij zelf in slaap! Zo knap! Voor een ander is dit zo normaal, maar ik ben echt zo trots op hem! En... hij slaapt in de ochtends zo een 1,5-2 uur. Zijn middagslaap is vaak wel wat korter, zo een 45 -60 min. Maar dat geeft niets! Wilde gewoon even zeggen HOE BLIJ EN TROTS ik ben, en dan het zoveel rust met zich meebrengt
Super, gefeliciteerd! Knap hoor! En wat kun je dan blij zijn met wat vrije tijd ook hè!? Heel herkenbaar hier. Af en toe nog wel een terugval en 's nachts ligt hij nog het liefst bij mij, maar dat ik sommige avonden een uurtje tv kan kijken, vind ik al heerlijk. Geniet ervan!😆
Wat fijn dat hij nu zelf in slaap kan vallen! Hebben jullie vroeger ook inbakeren geprobeerd? En dan wel meer dan 1xtje, maar het minstens een week geprobeerd?
Fijn zeg! Kan wel begrijpen dat je heel erg trots op hem bent. Zal ook wel heerlijk zijn voor jou dat je nu weer wat meer tijd voor jezelf hebt.
Hij was, en is een buikslaper, maar ja ook dat hebben we geprobeerd, maar dan wel op zn rug natuurlijk haha
O ja buikslapen en inbakeren is geen match haha. Ik ken ook een kennis, en die heeft ook een buikslaper, en kan hem elk uur weer terug draaien omdat ie niet op zn rug kan slapen en nog niet terug kan draaien. Lastig!