Luiers

Discussie in 'Verzorging' gestart door Romymama, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mijn dochter is 3 weken oud en heeft tot nu toe in maat 0 van Pampers gezeten. Deze worden nu te klein dus ik heb maat 1 geprobeerd maar daarbij wordt haar rug helemaal nat en die zitten echt nog heel ruim. Ze is vrij smalletjes en weegt nu 3300 gram.

Heeft iemand misschien een tip voor een ander merk? Een merk wat kleiner valt dan Pampers maat 1?

Alvast bedankt!

2. VSC

VSC Niet meer actief

Ja, Kruidvat maat 1.
    Ik had precies hetzelfde probleem. Wij gebruiken trouwens alleen nog maar Kruidvat want de Pampers lekken door.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier begin ik ook altijd met de Kruidvat luiers als hij een maatje groter moet gaan want die vallen een stuk kleiner uit.
    Toen ik van maatje 1 naar 2 ging had ik ook eerst Pampers en hij was steeds nat, ze waren gewoon te groot, hij heeft nu 6 weken maat 2 van Kruidvat gedragen en nu hij weer wat gegroeid is passen de Pampers maat 2 wel prima en lekt hij niet meer door.

Sowieso moet ik eerlijk bekennen dat ik Kruidvat echt fijner vindt en ook bij dat merk zal blijven, ze zijn ook nog eens een stuk betaalbaarder, ik haal ze wel in de aanbieding, de laatste keer heb ik 3 pakken van 80 stuks per pak in maat 2 gekocht voor 25 Euro en daar heeft hij dus ruim 6 weken mee gedaan!

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wij gebruiken pampers. Kruidvat valt kleiner en past onze dochter minder goed. Bij mijn nichtje, die een smaller postuur heeft, zitten kruidvat luiers juist heel goed. Grote kans dat die bij jouw dochter ook goed zitten. Met een kruidvatpas kun je een babypakket met een pak luiers aanvragen. Dan kun je goedkoop testen of het wat is

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Bedankt voor de reacties! Gisteren gelijk een pak kruidvat luiers gehaald en die zitten inderdaad beter!

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Kruidvat inderdaad, die vallen kleiner dan pampers

Deel Deze Pagina