Volgens mij kan je veranderen van soort. Anders mailtje naar ze sturen. Heb trouwens ook een keer DA luiers gehad. Was ik ook tevreden over. Niet doorlekken. Zelfs snachts niet
Active Fit vind ik echt niks. Baby Dry vind ik een stuk beter en dit zijn de enige luiers waarin mijn dochter bijna niet meer doorlekt. Mijn dochter drinkt heel veel en plast dus ook heel veel. AH eigen merk luiers vond ik ook lang goed maar die konden op een gegeven moment mijn dochter niet meer aan😅. Als zij plaste dan nam die luier dat niet snel genoeg op waardoor het er zo overheen of langsheen ging
Hier dag en nacht baby dry gebruikt, andere geprobeerd zoals de active fit, maar dan waren ze sochtends vaak wel nat, dus natte pyama/slaapzak. Ook overdag gebruik ik baby dry, bij andere krijgt mijn jongste luieruitslag, wij kopen ze ook altijd in een aanbieding, liever iets duurder dan een huilende baby met hele schrale billen...maar als active fit voor jullie fijn is gewoon een paar nachtjes proberen. Dan weet je het.
Belemmerde de baby Dry je kleintje niet in het bewegen? Ik vind enerzijds de baby Dry erg fijn, maar dacht dat de luier hem in het bewegen zou belemmeren. Ik heb hem vanavond de Active fit voor de nacht om gedaan ben benieuwd. Ik zag trouwens hoe hij met de beentjes Schopte met de Active fit, maar deze luier vind ik ook best wel lomp tussen de beentjes. Ik krijg bijna het idee dat er vrijwel geen verschil in zit?