Ivm eczeem zijn wij over gestapt op parfum vrije producten van neutral. Alleen nu stinkt haar hoofd bah ik ruik het nog terwijl ze op bed ligt nu. Ze stonk nooit en sinds deze olie wel. Heeft er iemand een tip?
Waar ruikt het naar? Mijn oudste had namelijk ook zo een vreemde lucht, ik vond het een beetje natte hond geur. Waarschijnlijk komt het omdat je nu geen chemische shampoo gebruikt. Met de shampoo van hipp of Burts bee valt het hier het meeste mee. Mijn jongste zoontje heeft het niet. Terwijl ze beide zelfde huid hadden met ook berg.
Bedankt voor je reactie! naar kaas vind ik het ruiken ze heeft wel berg maar het heeft nooit zo gestonken tot wij parfum vrije dingen gingen gebruiken. Hipp olie hebben wij nu ontdekt per toeval! het is een stuk minder.
de baby & child olie van Saar Soleares of de olie van Weleda. Die zijn allebei natuurlijk en er zit een heel lekker luchtje aan. Wij gebruiken het liefst zo weinig mogelijk producten met parfum. Niet omdat onze dochter er niet tegen kan, maar ik vind (synthetisch)parfum echt niet in babyproducten thuishoren Nog een tip tegen berg: smeer er een beetje natuurlijke bijenwaszalf op ( bijvoorbeeld van biogreece of saar soleares, de berg verdwijnt hier goed mee en de zalf is tevens ook te gebruiken bij ( en ter voorkoming van ) luieruitslag, eczeem en andere huidproblemen. Ik vind het echt een verademing dat ik dat product tegen ben gekomen.
Bedankt Rianne voor de tip! Wij gebruiken nu Berg creme van dr Leenmans ofzo. Kwam de berg bij jou kindje ook steeds terug? @ Patrijs, wij moeten wel wat op haar hoofd doen ze is zo droog daar. Schilfert gewoon. Woensdag Kinderarts kijken wat die voor oplossing heeft. Weleda ken ik wel, maar wij houden het nu even bij wat we nu hebben blijf kopen
Nee het is niet meer teruggekomen! Ze had het ook niet zo erg maar door die bijenwaszalf is het goed weg gegaan! Nu gebruiken We het voor allerlei doeleinden, ideaal spul! Ik zie dat onze meisjes maar een dag schelen, leuk!
Wat lekker dat het niet meer terug is gekomen! hier dus wel en dat ruikt zo bleh. Ga mij er eens in verdiepen in de bijenwas. Waar heb je dat gekocht? Wat grappig! Wilde bijna neerzetten dat je dan een schrikkeldag kindje hebt maar jou dochter is een dag ouder!
Ik heb het besteld via internet: BioGreece maar op beeswax salve { bijenwaszalf } – SAAR SOLEARES kun je het ook bestellen, allebei heel erg fijn, en bovenal: zonder chemische stoffen
Ik moest wel iets van olie gebruiken ivm eczeem en droge huid. Maar nu hebben wij zalf gekregen van de arts en haar hoofdhuid is nog nooit zo mooi geweest, weg vieze olie