ik heb ook pampers en c1000 merk. Die kruidvat luiers vind ik echt een drama, die zitten voor geen meter bij Fenne en ze is dan ook geregeld nat ;? Als ik dus weet dat we langer weggaan of snachts krijgt ze die dus al niet aan. Nog eenpaar en dan zijn ze op. Ook krijg je ze moeilijk uit elkaar omdat ze wat geplakt zitten lijkt wel. In het begin de groene pampers gebruikt, die zitten nu niet meer zo goed. Nu gewoon de gele
Het hangt ook heel erg af van de bouw van je kindje. Ik vind pampers bijvoorbeeld helemaal niks, zeker niet die voor 3-6 kilo, die hebben geen stretch plakkertjes. Ik vind de kruidvat luiers het fijste. Lekker dik en stretch bij zowel de plakkertjes als op het ruggetje. Super goede pasvorm dus! Pampers 4-9kilo heeft bijv. alleen maar stretch bij de plakkers.
wij hebben hier ook de kruidvat luiers, bevallen echt super zeker nu ze ook het 'rups' effect hebben. tot nu toe geen probleem gehad met deze luiers, stinken niet en worden niet hard. ik denk dat qua pasvorm het idd ook te maken heeft met de bouw van je kindje. ik zou zeggen gewoon wat luiers proberen en dan kijken wat jullie het beste bevalt. en de pampers ed zijn wel duurder maar zijn altijd wel ergens in de reclame. bv 3 voor 20 euro. joyce
Ik gebruik pampers acti fit ik hoef daan maar 3x per dag te verschonen met een huismerk 6 tot 7 maal plus al die extra kleding van het door lekker dus tja goedkoper is het niet omdat een dubbel pak er net zo snel door heen gaat
Wij gebruiken altijd Kruidvat luiers, maar nu Yildiz wat groter wordt en meer plast is ze 's nachts vaak nat. Maar op zich ben ik er blij mee, ze heeft nog nooit doorgelekt zelfs niet met flinterdunne diaree.