Favoriet: pampers of huggies! Kruidvat kunnen ermee door. Koop ik nooit weer: super de boer luiers, verschrikkelijk
ik vind de kruidvat wat breder,gaat makkelijker om,maar is wel een stuk dikker dan de pampers. ik heb ze op het moment allebei,maar denk dat ik toch overga op de pampers.
in sommige plaatsen betaal je per kilo afval helaas maar waar. normaal heb je een kliko en dat hebben ze daar vaak ook niet. het si dan wel erg duur maar mijn oom woont in sprang kapelle en die heeft er ook last van
Hier tot 10 maand vooral aldi en kruidvatluiers, maar daarna ging Jacob steeds vaker doorlekken (vooral 's nachts) en ben ik overgestapt op pampers. Gaat uitstekend nu! groetjes Liesbeth
Drie kinderen verder... Grappig dat niemand die luiers ooit noemt... Eigen merk van de Schlecker! (Smilies ofzo...) Dat vind ik nu echt de prettigste luiers! Ik heb nu de midi's nodig en dat zijn er 72 voor 9,49... dus nog erg goedkoop ook! Mijn ervaring is wel dat het allemaal ook een beetje met het figuur van je baby te maken heeft, welke luiers het beste passen. Als ze wat ouder zijn, dan gebruik ik 's nachts toch een pamper, want die hebben m.i. het beste absorptievermogen!
Ik merk het al hangt voornamelijk van de postuur van de baby af. Haal voor de zekerheid maar een paar merken in huis. Merk ik vanzelf welke het beste zit. Iedereen bedankt voor de hulp.
kleinste maatje gebruikte ik etos, die waren naar mijn idee zachter als pampers, maar toen lars doorsliep vond ik ze niet meer voldoen en ben ik over gegaan op pampers, hobbel van aanbieding naar aanbieding, en dan zijn ze goed te doen