Hey allemaal, Ik heb een vraagje Ik heb nu 3 pakken luiers gekregen van het merk pampers Maar daarna wil ik een ander en goedkoper merk gaan gebruiken welke denken jullie dat ik dan het beste kan gaan gebruiken ??? Ik hoor het wel, Liefs debbie
ik denk dat het beter is de eerste maanden van een merk te gebruiken soms kunnen ze van een goedkoper merk rode billen krijgen of gaan ze lekken. ik gebruik zelf nu nog pampers maar over een maand of twee ga ik overschakelen groetjes talia
Ik had in het begin ook verschillende luiers geprobeert. Het is ook maar net waar je kindje tegen kan. Mijn dochter kan goed tegen de luiers van etos. Is voordelig en je kan ook nog eens sparen voor gratis luiers. Wij hebben al 4 keer gratis luiers mogen ophalen in een tijd van 5 maanden. Dus je bent niet een tijd bezig voor 1 pak luiers. Bij elke 5 euro krijg je een zegel. Wij kopen daar ook de billen doekjes die ook perfect zijn en totaal niet duur.
Je kunt ook overwegen om katoenen luiers te gaan gebruiken. Hoef je maar 1x aan te schaffen en kun je de hele periode mee doen! Liefs Sinnamon
Zoveel verschil zit er niet meer tussen goedkope en dure merken het gaat puur om de reclame die ze maken dat maakt het product duurder. Ik gebruik zelf Etos of Lidl luiers de Lidle luiers heb ik nog nooit problemen mee gehad qua doorlekken of zo (heb ik met duurdere merken wel eens gehad) en die hebben zo'n urinestreep of hoe het ook heet dan zie je in 1 oogopslag of hij/zij geplast heeft. Ben niet zo'n fan van Kruitvat vind ze namelijk de laatste jaren erg duur geworden.
ik gebruik regelmatig het merk bumblies. Die zijn te koop in bv dekemarkt en kruidvat en een hoop andere supermarkten. En ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik betaal zo'n 7,50 voor 43 luiers
Ik gebruik kruidvatluiers. Vooral de new-born van Pampers bevallen totaal niet, doodat het "gaasje" wat erin zit, aan de billetjes blijft plakken. Kruitvat zweer ik bij! Is smal tussen de beentjes, ze is nog nooit doorgelekt, supergoedkoop!
Ik had in het begin ook andere luiers geprobeerd, maar uiteindelijk ben ik toch gebleven bij Pampers. Ik koop altijd de aanbiedingen van 3 pakken voor 25,-/26,- bij Kruidvat. Deze week heb ik voor het eerst Huggies gekocht, een aanbieding bij Super de Boer 3 pakken voor nog geen 20,-. Je kan ook goedkopere luiers kopen, maar ik vind die luiers erg dik en ze lekken ook sneller is mijn ervaring. De luiers van de Etos zijn ook best goed. Ik zou je wel aanraden om voor 's nachts goede luiers aan te schaffen, dan slaapt je kindje veel beter doordat het zich droger voelt en jij slaapt dan ook beter . Voor 's nachts zou ik in de aanbieding Pampers Baby Dry halen en dan voor overdag goedkopere luiers van bijvoorbeeld het Etos merk of een ander goed goedkoper merk.
Ik gebruik huggies voor de nacht en voor overdag de kruidvat luiers en ze bevallen beide voortreffelijk. Met de pampers is mijn meisje al twee s'nachts helemaal doorgelekt dus die gebruik ik niet meer.
Ik denk dat je gewoon alles moet proberen, en dan je eigen keuze moet maken, en kijken wat je heet beste bevalt. Maar je hebt daar tijd genoeg voor.
Vind ik wel een goeie tip. Gelukkig slaapt onze dochter snachts altijd goed door. Vanaf dat ze 6 weken was al. Daarna lekker doorgeslapen. Heerlijk. Maar nu heeft ze de laatste paar keren dat ze smorgens behoorlijk nat was en haar slaapzakje was ook nat. Niet echt lekker dus. Dus voor de nacht ga ik ook maar wat anders halen. Tot welk gewicht gaan die Baby Dry eigenlijk??
Ik gebruik die van de aldi, alleen is dat pas vanaf 4 kilo en vallen best ruim, dus toen Lynn ze nog niet paste had ik de DA luiers en die bevielen ook erg goed, geen enkele keer door gelekt, maar dat hebben we met de aldi luiers ook nooit gehad tot dusver! Bij Mike heb ik altijdmrk luiers gekocht, want die kreeg heeeele rode billen van goedkopere luiers, maar die had meestal huggies, want pampers daar waren zijn billen verder goed van maar die hielden een nacht niet vol, en de huggie luiers die lekten in nacht niet door. Lynn heeft helemaal geen last van haar billen tot dusver en heeft ze nog nooit rood gehad, zelfs nog nooit een creme of zalf voor haar gebruikt, dus ik ben heeel blij dat ze goed reageert op de aldi luiers die zijn toch aanzienlijk goedkoper!! Groetjes Carry
Ik vind de Aldi luiers ook ideaal. Mijn zoontje heeft ze alleen nog voor de nacht nodig en ze lekken niet door en irriteren niet. M'n zoontje heeft een supergevoelige huid en word heel snel rood, niet bij de aldi luiers !
Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat debby, maar zou je niet eerst even je echo afwachten voor je je met luiers. kinderwagens ed bezig gaat houden? Ik heb het idee dat je veel te hard van stapel loopt, heel begrijpelijk maar wil je er wel voor behoeden. Ik had in feb zelf ook een paar kleertjes alvast gekocht, zag van alles leuks en dacht....ach wat kan het schelen het verrot niet! Ik werd tenslotte ook al mega dik de eerste 10 weken, met 6 weken droeg ik al positiekleding, dus het zat wel goed toch??? Helaas de echo gaf wat anders aan...een leeg vruchtzakje??? Iedere dag weer kijk ik tegen die spulletjes aan... we zitten nu in de verhuizing en kom telkens van alles tegen wat met onze baby te maken had, incl een leeg slaapkamertje, waarvan ik bij god niet weet hoe ik die nu moet inrichten...ik had nu 21 weken zwanger moeten zijn. Behoorlijke domper nu en heel erg confronterend!! Nogmaals Debby, ik bedoel dit echt niet als aanval, maar wil je voor dingen behoeden. Ik heb spijt dat ik al dingen gekocht had! Opzich blijft het natuurlijk wel en er zal ook heus wel een kleine komen. Maar om telkens tegen die spullen aan te kijken is behoorlijk rot! Natuurlijk hoop ik van harte dat bij jou alles goed mag gaan!!!
Wij gaan gerbuik maken van de luiersives van het VGZ lijkt me ideaal zei komen ze thuis brengen en rekenen uit wanneer je weer nieuwe nodig heb. Heb hier al een hele hoop goede verhalen over gehoor namelijk. Mijn schoonzusje heeft alrijd de luiers van de C1000 en die schijnen ook heel erg goed te zijn.
Ik snap je verhaal Naomy maar ik denk dat voor iedereen anders is. Jouw verhaal is natruurlijk heel persoonlijk. Ik zou zeggen geniet van het allereerste moment al!! Voor je het weet ben je 9 maanden verder. En om nu 3 maanden voorzichtig te zijn omdat het mis kan gaan?? Dan mis je behoorlijk wat! Dus als antwoord op je vraag: Ik heb een paar keer ene aantal grote dozen pampers active fit gehaald bij de Makro, die waren toen goedkoper dan kruidvat. Nu heb ik weer kruidvat. Voor 's nachts hebben wij huggies!! De eerste weken hadden we pampers new born, die bevielen ons ook goed.