ik heb hier een leuke discussie net.. volgens job is kroepoek goed voor de lijn. ik kan me dat niet geheel voorstellen gezien het toch gefrituurd word. iemand toevallig zak chips bij de hand om te vergelijken? in deze zak kroepoek zitten iig. 520 kcal.
job zegt DUS! kroepoek rules!! nahja.. we zitten er hier dus sweet chili saus op te doen op het moment... das 35% suiker heft het wel weer op vrees ik *grin* maarja.. beter dan naturel chips met sweet chili saus kennelijk
Nou goed voor de lijn is het zeker niet.. het heeft minder calorieen.. Helaas eet je zo een zak leeg... 500 zoveel calorieen zitten ook in een normale avondmaaltijd!
hm tja... nu eigenlijknog benieuwd hoeveel er in die japanse zoutjes zit *grin* nu we toch bezig zijn zegmaar.... (en tja.. goed zal het nooit worden vrees ik.. maar we eten het ook niet omdat je er van afvalt ofzo... )
HAHAHAAH KOMT IE: Pinda knabbels van Millies: koolhydraten 54 g, vetten 33 g. per 100 g Doritos sweet chilli pepper: koolhydraten 59 g, vetten 26 g. per 100 g Lays paprika: koolhydraten 50 g, vetten 33 g. per 100 g. Pringles hot&spicy:koohydraten 47 g, vetten 36 g per 100 g. Naturel perfect: koolhydraten 55g, vetten 35 g per 100 g. Succes met je discussie
Ik heb hier Asia mix in de aanbieding: koolhydraten 64 g, vetten 20.2 g Heb ook nog borrelnootjes in de aanbieding en gewone nootjes.
hmm ik vond dit net online: job nog wel even op de opmerking over light chips gewezen.. want die haalt graag light chips maar ik vind het eigenlijlk toch best weinig verschil als ik dit zo lees.
Zo krijg je het er weer af: Niet om je te ontmoedigen, maar dit is hoe lang het duurt om calorieën te verbranden (berekening op basis van een vrouw van 65 kilo, om 250 calorieën te verbranden) wandelen 1u 15min dansen 1u actieve sex 1u tai chi (voor de onthechten) 1u trappenlopen 45min fietsen 35min langlaufen 30min joggen 25min zwemmen 25min Dat wordt dus wederom veel klussen !!!
Groot voordeel van kroepoek is dat het relatief licht is. Lijk je dus veel meer te eten. Eeen hele zak kroepoek is maar 60 gram (conimex), chips meestal 200 gram.