Ik sluit me hierbij aan hoor. Ik vond het ook best eng in het begin (had daarvoor ook een mk gehad),maar op een gegeven moment heb ik echt besloten te gaan genieten omdat je die zwangerschapsweken ook niet meer over kunt doen. Leuk om jullie ervaringen met diverse luiers te lezen! Pim
Voor mijn twee meiden gebruik ik de luiers van de aldi. Geen last van de billentjes, alleen voor de oudste gebruik ik nu voor de nacht luierbroekjes van kruitvat. Deze zijn 1 maat groter dan de aldiluiers en daar blijft ze fijntjes mee droog. Kwebbel
Goh ik zie nu pas dat je pas 10 wkn bent! Ik ben het met Naomy eens een beetje rustiger mag wel, niet dat je niet mag nadenken en vragen over dit soort dingen maar ze inslaan is nog een beetje vroeg. Tijd zat straks!
Ayla, Debby heeft het nog helemaal niet over luiers kopen nu. Ze heeft alleen drie pakken pampers gekregen en vraagt zich nu af welke merken iedereen hier op het forum gebruikt. Pim
ik heb ook niet gezegd dat ze niet mag genieten van die eerste weken Tuurlijk moet je genieten!!! Dit kun je niet meer overdoen Maar mijn idee is dat ze wat te hard van stapel loopt (ook door meerdere topics) en daar wil ik haar gewoon voor behoeden. Bedoel het absoluut niet verkeerd!
Dat waren de pampers baby dry, waarmee ze doorgelekt is. Met de pampers newborn, die ze in het begin had, bleef ze juist wel droog s'nachts. Maar nu we voor s'nachts Huggies gebruiken, gaat het prima.
Ik zweer zelf bij Pampers, en haal ze ook altijd in de aanbieding bij de kruidvat, of etos ofzo... Ik heb ze ook van de C1000 geprobeerd maar die bevielen ons totaal niet ook de Huggies en die van de kruidvat vonden wij niet erg fijn, gewoon proberen dus want meningen verschillen!
Ik gebruik de newborn van AH deze worden hier helemaal niet genoemt .. Had eerst prematuurtjes van Kruitvat (naast pampers de enigste die ze zo klein verkoopt) Bij mijn twee grote meiden had ik ook eigenmerk luiers, etos kruidvat, maar ook merkloze luiers bij de islamitsche winkels vandaan. Deze bevielen ook goed. Maar nu dus van AH .. en deze bevallen ook goed.