Hallo allemaal Hebben pasgeboren baby`s ook andere pamers nodig s`nachts of moet ik dan de zelfde als overdag gebruiken.
Ik heb tot nu toe gewoon dezelfde pampers voor overdag en snachts. Het is even uitvogelen, sommige mama's merken namelijk dat een bepaald merk voor hun kindje beter is snachts omdat anders alles onder zit ofzo. Dat is een kwestie van afwachten. Ook zit het ene merk beter bij het ene kindje dan bij het andere, ligt ook aan de lichaamsbouw.
Heb ook gewoon dezelfde pampers voor overdag en nacht, heb er eigenlijk niet eens aan gedacht om andere te gebruiken. Het is idd even zoeken naar het merk wat het beste bevalt, maar ik gebruik zo'n beetje alle merken.
Heb de eerste weken continue pampers New baby maatje 1 gehad, die krijgen ze in het ziekenhuis ook.... Werkte prima, alleen als ze heeeel veel plassen houd je het er geen hele nacht op droog. Maar de meeste kleintjes slapen niet meteen door dus..
Wij gebruiken ook pampers New baby maat 1, zowel overdag als 's nachts. Maar we verschonen die wel gewoon na elke voeding (nu nog om de twee uur), want een hele nacht met één luier gaat niet lukken hoor.