hai iedereen.. sinds gister echt om de 5 minuten steken gehad pijnlijk maar nu in de ochtend was het weer verdwenen,zijn dit weeen,en zegt dat ook iets over hoe snel het gaat komen? hebben jullie dit ook gehad,en de pijn duurd max 30 seconde.. nu ik al die pijnen weer heb gevoeld wordt ik wel weer bang... suc6 iedereen
Ik denk dat het voorweeen zijn, omdat ze niet zo lang duren, en er meer dan 4 minuten tussen zit. Hoever ben je? Als je het niet vertrouwd kun je altijd je VK bellen. En anders gewoon afwachten. Bij sommige vrouwen begint het direct met volle weeen, andere vrouwen kunnen een hele poos met voorweeen rondlopen.
ik was 15 augustus uitgerekend..maar dat kan ook verder zijn omdat mijn termijn niet zeker was,dacht zelf 31 juli maar morgen weer naar gynocoloog om te kijken naar alles en inwendig onderzoek maandag inleiden anders...bedankt voor de snelle reacties!!
ik had met de echte weeen dat ik niet meer van me stoel af kon komen.... voorweeen heb ik ook gehad en daar kon ik me nog aardig mee overweg...(lopen staan zitten) maar de echte weeen pfff wou alleen maar plat liggen...en het liefs een warme kruik op me buik
Ik heb nooit echt om de 5 minuten weeen gehad, die een minuut aanhielden. Eerst begon het met een beetje kramp en toen had ik al heel snel om de 2 minuten weeen die bijna 30 sec. aanhielden. We zaten nog te twijfelen of we de vlos nu moesten bellen of niet... toch gedaan en ik had al 8 cm ontsluiting in 3 uurtjes! Het klinkt als voorweeen omdat het weer gestopt is, maar je kan natuurlijk voor de zekerheid de vlos/gyn even bellen!! (Als het echt zover is, weet je het ook wel hoor ) Succes alvast!
mijn eerste weeën kwamen ook om de 5 minuten en duurde ook niet langer als 30 seconden echter werd dat al gauw om de 3 minuten, bij jou heeft het blijkbaar niet doorgezet even afwachten dus.
hey.. gister op controle geweest en ja hoor 4 cm en 3 uur later is ie geboren!! jullie een goede zwangerschap en bevalling!!!