We gebruiken nu luiers van het kruidvat welke ik wel fijn vind. Wie heeft er ervaring met de luiers van luierservice.nl? En wat zijn je ervaringen?
Ik kende het ook niet, maar heb even op de site gekeken, ik gebruik zelf luiers van de c1000 erg fijne luiers trouwens, maar die zijn uit eindelijk veel goedkoper dan de luierservice. bij c1000 heb je 72 luiers voor 10 euro.
Ik ben ook wel benieuwd of iemand hiermee ervaring heeft. Het is niet duur, maar zijn die luiers wel goed? En ik zie dat je lid moet worden en een automatische incasso moet geven?
idd, best duur vind ik. Ik koop ze voor Kynan bij de Lidl en dan ben ik stukken goedkoper uit. Ook de luiers voor Celeste van eigen merken zijn veel goedkoper als ik ze zelf haal. En tja, het bezorgen klinkt luxe, maar ik vind het toch niet echt veel moeite om een paar pakken luiers vanuit het karretje in mn auto te moeten tillen
Het klonk allemaal aantrekkelijk, maar naar wat reken werk scheelt het op het kruidvat ook maar 1 euro ofzo! Dus toch maar lekker zelf blijven halen. Zal eens bij de lidl kijken, maar die zit helaas in een ander dorp.