Is iemand al bekend met een luierservice? Het lijkt me handig om de luiers thuis bezorgd te krijgen. Maar zijn ze ook van goede kwaliteit? Groeten Jane
Ik heb er eens naar gekeken, het lijkt voordelig maar is het niet. Ik heb er geen ervaring mee maar als het je om het thuis bezorgen gaat.. waarom bestel je niet bij kruidvat? doe ik ook.. 1x in de zoveel tijd bestel ik een sloot pakken luiers en billendoekjes en ben ik weer even klaar. Zonder dat ik me rot sjouw en fiets
uhh heb er nooit bij nagedacht om mijn luiers te bestellen? Vind het wel ff lekker om naar de winkels te gaan
bedoel je de luier service van IZZ? ze zijn niet echt voordelig en je moet grote aantallen per x afnemen. zeker newborn luiers zou ik daar niet bestellen volgens mij moet je er gelijk 100 of meer afnemen. nu heb ik wel veel newborn luiers maat 1 gebruikt maar niet iedereen hoeft daar veel pakken van aan te schaffen.
je kunt ook bestellen bij wehkamp, ruus.nl of drogisterijnet.nl. Heb ik allemaal goede ervaringen mee