Mutsy Transporter Combi Black

Discussion in 'De babyuitzet' started by riantje, Dec 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riantje

riantje Lid

Aug 26, 2011
    15
    0
    1
    NULL
    zuid - holland
    Hallo allemaal,

Morgen 19 weken zwanger volgende week de 20 weken echo en dan weten we wat het geslacht is van ons wondertje :)
    we gaan dan gelijk kijken naar kinderwagens en de babykamer..
    hebben jullie ervaring met de Mutsy Transporter Combi ? de prijs is erg aantrekkelijk.

Rianne

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

het is echt een superfijne wagen!! ik heb de comby grey maar een vriendin van mij heeft de zwarte die vind ik toch wel erg leuk jammer dat ik de grey heb maarja tis nu niet anders

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Wij hebben 'm ook (volgens mij... ik weet niet wat het Combi betekent, maar op de plaatjes is ie het zelfde ;))
    Zolang je kindje echt klein is, is het een superwagen. Is hier heel goed bevallen, de bak is groot genoeg voor ons geweest (maar ook een klein meisje), hij rijdt lekker en klapt makkelijk in.

Toen dochter hier een maand of 3 was bliefte ze niet meer in de bak te liggen. Huilen, krijsen, dikke drama want madam kon niks zien en och en wee, waar moet het heen met de wereld als je niet meer om je heen kan kijken. Kleine stukjes losten we op met de MC, maar ideaal is anders. Voor de buggy inzet was ze nog veel te klein, die kan namelijk niet plat en ze zitten van je af. Dat laatste is niet zo'n probleem denk ik, maar voor mij niet gezellig natuurlijk :D
    Tot 4,5 maand hebben we het uit weten te zingen, toen hebben we uit nood de Quinny Zapp Xtra gekocht. Een buggy die plat kan en waarbij het zitje zowel voor- als achterwaarts geplaatst kan worden. Kind blij, wij blij.
    Maar wel erg jammer, uiteindelijk hebben we alsnog veel geld uitgegeven, we hadden het ook in één keer goed kunnen doen door niet op te centen te willen zitten bij aanschaf en iets verder te denken. Overigens zijn we niet de enige met dit probleem, dus als je het mij vraagt is dat zeker iets om goed over na te denken.

4. riantje

riantje Lid

Aug 26, 2011
    15
    0
    1
    NULL
    zuid - holland
    Bedankt voor jullie reacties!

we gaan toch kijken voor een andere wagen, het is gelukkig uitverkoop tijd :) hebben jullie nog tips waar we op kunenn letten bij het aanschaffen van een kinderwagen?
    groetjes

Share This Page