misschien een gekke vraag, maar hoeveel luiers stoppen jullie gemiddeld in een taart? ( staat heel raar eigenlijk die zin )
de luiertaart zelf is (bijna) af, alleen nog een roze of blauwe lint eromheen, zodat je de elastiekjes niet kan zien wat een leuk werk is dit zeg! moet zeggen dat ik hem nu al mooi vind, wil nog van die mini-zwitsel dingetjes erbij kopen, en verder komen er wat lekkere dingen in voor de kinderen en vader en moeder. Verder heeft ze alles al.
ik heb 1 pak maatje 2 pakken maatje 1, 1 pak maatje 2 en 1 pak maatje 3. Daar kan ik vast wel een mooie grote taart van maken. Ik ga vrijdag beginnen. Ben wel heel benieuwd of mijn knutsel wonderen ook mooi worden haha.
In de lounge is nu ook een topic over het maken van een luiertaart! Misschien kan je daar nog wat ideetjes opdoen! Elmo
vonden jullie het uitpakken van de luiertaart net zo leuk als het ontvangen ervan? Ik vond het uitpakken echt vreselijk, wat een werk zeg! uiteindelijk is mijn nichtje een hele middag mee bezig geweest (met afknippen van al die lintjes). Toen het nog ingepakt was, vonden we hem geweldig natuurlijk
Ik heb ook net een luiertaart gemaakt voor mijn zusje. Super leuk om te doen! Ik hen er wat rompertjes inzitten, spuugdoekjes, hydrofiele luiers, knuffeltjes, spuugdoekjes Ben er heel trots op dus zal van de week even een foto plaatsen