wow... deel 2... zijn we 'verslaafd' dames... ik wacht op mijn ganzen...zijn bijna volwassen en dan is er weer een taak af
We gaan hier gewoon lekker verder. Nog 2 dozen en dan kan ik aan deel III beginnen. Die stomme mollen blijven ook weg en de vossen daarentegen heb ik teveel. Zal je zien krijg ik dadelijk die vossen opdracht, zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
Ja, voor mezelf kan ik het best een verslaving noemen, doe het spel echt veel en dan staat automatisch dit topic ook open Ach, gaat ook wel weer over misschien!
jullie kletsen te veel als iemand een taartdoos aanbied dan is ie al weg naar een ander voor ik kan reageren over beren gesproken; alleen bij de volgroeide bomen dus? hmzz hak ik ze net te vroeg om steeds Bomen sturen dus meiden want ik moet al veel te lang die ene rot beer.
grmbl, dacht ik bij een opdracht ( De wezel komt eraan) 50 kippen te moeten voeden...blijkt het te zijn dat je ze eerst in je kippenhok moet zetten en ze daarin moet voeden. Dus ik 30 kipjes gevoerd, kijk ik nog eens naar de taak en zie dat ik het voor niks heb gedaan Boehoe! Die vossen gaan nu wel aardig trouwens, mollen daarentegen blijven angstvallig weg