Ja 5 lagen.. 3 pakken luiers voor gebruikt van de Lidl (van verschillende vriendinnen gehoor dat het super goede luiers zijn!) En kadootjes was vanalles, rompertje, sokjes, speelgoedbal, boekjes, rammelaar, slabbertjes, knisperdoekje enz Wel veel werk hoor, maar je kan hem zo groot/klein maken wat je zelf wil. Ook met de kadootjes kan je zo gek doen als je zelf wil.. Maar heb er erg veel positieve reacties op gekregen..
Ik heb nog niet het hele topic gelezen dus weet niet of het al genoemd is, maar Little Swimmers zijn erg leuk en kleurrijk om erin te verwerken.
Je hebt hem inmiddels klaar zie ik! Leuk geworden. Wij zijn vandaag begonnen. Er moeten nog cadeautjes bij (willen nog wat stoffen dingetjes zoals tutpopje, pyjama'tje misschien). Zie het begin:
WIj gaan morgen beginnen voor mijn zus. Ik heb 1 pak new born 1 pak maat 2 en 2 pakken maat 3. Dus benheel benieuwd of het wat wordt. Ik wil een soort deksel maken zodat ik de cadeautjes ook IN de luiertaart kan doen. Iemand een idee hoe ik dat kan doen?