Hallo het valt ons al een tijdje op dat onze zoon kleine/korte duimpjes heeft. Is het nou gezichtsbedrog of wat vinden jullie? Het valt vooral op als hij iets probeert te pakken of wil duimen.
vind het moeilijk! hij lijkt niet groot in verhouding met de rest van de vingers. maar is dat ook niet zoiets als met tenen?? mijn zoontje heeft zijn 2e teentje onder de andere door. zal vast geen kwaad kunnen of ben je bang dat er iets anders speelt??
Ik vind het niet heel klein ogen hoor, z'n vingertjes zijn lekker dikkig, waardoor het duimpje in verhouding klein lijkt naast die vier lekkere vingertjes.
Ik zie er niks vreemds aan, het handje lijkt in goede verhouding als je de vingers en de duim vergelijkt. Kijk maar eens naar je eigen duim. Als je je vingers tegen elkaar aan houdt, dan komt je duim tot ongeveer de helft of driekwart van het onderste kootje van je wijsvinger. Als je naar de foto van je zoontje kijkt, dan zie je dat de lengte van de duim daar ook aan toe komt.
Ziet er prima uit, ik heb zelf 2 'hamerduimen' en net naar mijn babyfoto's gekeken; kleinduimpje was mijn bijnaam. De duim van je kleintje ziet er niet zo klein uit als die van mij (vroeger)
Bedankt meiden! Haha ja dat bedoelde ik ook met gezichtsbedrog, die dikke vingers zorgen ervoor dat het duimpje net een klein stompje lijkt Het hield me toch bezig dus ik dacht ik vraag even of jullie willen kijken. Ik maak me soms wat te snel zorgen over hem, hij heeft craniosynostose (dicht gegroeide schedelnaad - wigschedel) nu let ik op alles vandaar.
Ik vind hem geen klein duimpje hebben, lijkt mij gewoon de 'normale" lengte.. Schattig bollige handje
Vlgns mij normaal en in proportie.Als die kleine korte duimen heefy zit dat wschl in de familie.Ik ken meerdere mensen met korte dikke duimen en zijn helemaal gezond.Onze dochter heeft naar mijn idee weer lange pinken haha.