Heyy, Eerst dacht ik dat het toevallig 1 zak betrof. Die heb ik weggegooid, vond ze zo zout Nu had mn man weer nieuwe gehaald maar gadver, wéér zo zout en minder pindasmaak.. Nu vroeg ik mij af of het meerdere mensen is opgevallen of dat t aan mij ligt Ik kan de site ook niet openen, anders had ik een klacht ingediend. Zo jammer, t waren mn lievelingschippies.
Geen flauw idee.. sorry. Heb je van te voren iets gegeten of gedronken wat het kan beïnvloeden? Bijv koffie smaakt ook anders als je daarvoor een broodje kaas hebt gegeten.
Ik vind ze ook lekker maar de laatste tijd niet meer gekocht dus weet niet of de smaak veranderd is...zal van de week weer een zakkie kopen om te testen!!!!!!
Heb ze de laatste tijd ook niet gegeten,als ik er morgen aan denk in de supermarkt laat ik je het weten
Blijkbaar van al die mensen die je topic hebben gelezen dus wel Ik eet ze sowieso niet, vind het niet te pruimen.
ik eet ze ook niet... Was benieuwd naar hoe je erbij kwam. Gevoelsmatig zouter, of vergeleken met oudere verpakking. Daarom opende ik dit topic. Gewoon ouderwetse nieuwsgierigheid dus
Ik heb ze ooit 1x gehad, maar dan kan je net zo goed je hand rechtstreeks in een pot pindakaas stoppen. Wat een gore chips is dat.
Die met pinda vind ik supersmerig, kan goed 20 jaar geleden zijn dat ik die geprobeerd heb. Die met kaas is heerlijk en ik merk daar toch kwaliteit verschil in. De ene keer zijn ze lekkerder dan de andere keer.
Ken ze wel maar eet ze eigenlijk nooit daarom kon ik ook geen antwoord geven. Vind pinda en kaas beide lekker maar ik haal het nooit.