Hi meiden, mijn broer gaat volgend jaar trouwen en nou zijn ze allebei jarig over 2 weken. Ik wil eigenlijk iets leuks cadeau doen alvast voor de bruiloft of iets met trouwen iig. Ongeveer rond de 20 euro. Hebben jullie een idee? Alvast bedankt!
Tja, geen idee hoe creatief je bent (ikzelf niet zo). Maar je zou een dik schrift met zo'n harde kaft kunnen kopen en daarmee een soort invulboekje kunnen maken voor het eerste jaar. Ik ben zelf gek op invuldingen maar weet niet of dat ook bestaat voor het eerste huwelijksjaar.
Of een leuke fotolijst met een bruidspaar erop, waar ze later hun eigen bruidsfoto in kunnen stoppen. Deze bijv: Riviera Maison Mr & Mrs Photostand | Riviera Maison Fotolijsten Of misschien iets apart, misschien vind je het kinderlijk, en ik weet ook niet of hun kinderen hebben, maar wat dacht je van een tijdcapsule. Koop je voor hun beiden een mooie doosje o.i.d. en daar moeten ze dingetjes van hun zelf in doen, die ze dan samen kunnen begraven op hun huwelijksdag ergens (dat de fotograaf dan ook er een foto van maakt). leuk voor later als ze kinderen hebben en voor hun zelf om die dan op te graven. En eventueel hun namen in laten graveren met de trouwdatum dat wil een juwelier nog wel eens doen, als je een metalen blikje doet.
Ze hebben wel een invulboek "ik hou van jou". Geef ze er allebei eentje die ze invullen en met het trouwen aan elkaar geven. Ik vind die tijdscapsule trouwens een leuk idee.
Geldboom. Klein boompje kopen in het tuincentrum voor 6-7 euro en daar de rest van het bedrag er in munten in hangen. (buideltjes maken met 50/20 cent stukken.)