Het lijkt mij een leuk cadeau voor mijn man die binnenkort 30 wordt. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen.. Is het wat ? Veel onderhoud werk ?
Onze buren hebben er één. Die staat onder een overkapping. Het water wordt niet zo schoon door de filterpomp die erbij zit. Ik moet wel zeggen dat de kinderen er ook in spelen. Elke 2 dagen verversen ze het water. Het is ook geen jaccuzi die je het hele jaar laat staan.
Wij hebben er ook 1. Ideaal. Is niet veel werk. Alleen je moet er wekelijks wateronderhoud in gooien en als je er in bent geweest chloorgranulaat. En elke keer als je er in bent geweest 30 liter water per persoon verversen en af en toe t filter even uitspoelen. Is 20 minuutjes werk ofzk. Valt best mee. Ik zit er momenteel 3x in de week in ofzo. Soms vaker want is heerlijk met die dikke buik. Dan is het er uit komen. 3 tot 4 emmers water er uit halen. Dat water vervolgens weer bijvullen. Schepje chloor er in. Warmte ring er op. Afdekzeil er op en klaar. Onze jacuzzi staat nu een week of 10. Hebben hem nog niet hoeven verversen of schoon te maken. Zolang je maar elke keer 30 tot 40 liter water per persoon er uit haalt als je e ton hebt gezeten en het filter uitspuit als die geel wordt en af en toe een nieuwe er op.
Wij hebben er 1 van Mspa (lidl) Ik ververs wekelijks het water. Kunt het met een tuinslang leeg laten lopen. Even op zijn kant zetten, schoonmaken en opnieuw vullen. Kwa werk valt het mee.
Wij waren er niet tevreden over. Ding heeft mega lang nodig om te verwarmen en kost behoorlijk wat stroom als je hem dan warm wilt houden, en de bubbels maken ook een behoorlijk kabaal. Hier is hij er vorige week uit gegaan en hebben een vaste neergezet.