Zoals de titel al zegt, wie heeft er nu ook alweer last van? Ik heb het weer sinds gister. Vorig jaar nergens last van. maar toen was ik zwanger en dan heb ik het dus niet. Wij hebben hier veel bomen in de buurt en de Els vooral. En daar heb ik dus last van. Ik moet weer medicijnen gaan halen. Wat gebruiken jullie om deze weken/maanden door te komen?
Mijn vriend heeft het ook en die gebruikt levocetirizine (op recept) en voor benauwdheid (hij heeft ook bronchitis) gebruikt hij Flixotide en Ventolin.
Ok, dank je. Ik heb het altijd best erg. Maar slik er nooit iets voor. Maar dat moet toch echt. Bij mij slaat het gelukkig niet op mijn luchtwegen. Ik word erg moe, hoofdpijn, word licht gevoelig bij mijn ogen en krijg een duf gevoel.
Ik heb boompollenallergie, vandaar nu al een week of 2 last van terwijl het ''echte'' hooikoorts seizoen volgens mij nog niet begonnen is. Ik gebruik normaal Loratidine maar nu met mn zwangerschap niks, ik moet er maar ff doorheen, vaak wordt het vanzelf minder.
Ja hoor, ik heb toevallig vanmorgen mijn tabletjes ook maar weer tevoorschijn gehaald! Het stroomde me alweer uit de neus
Moet je even langs je huisarts gaan, dan kan hij/zij je iets op recept voorschrijven. Die middelen werken vaak net iets beter en dan krijg je het vergoed van je zorgverzekeraar!
Ik heb er gelukkig geen last van, maar van mijn moeder weet ik dat ze er al weken last van heeft. De Els staat al weken in bloei, mijn moeder heeft daar ook last van. Ze heeft medicijnen, maar welke weet ik niet, ze heeft ze van de huisarts.
vanaf dec. gebruik ik honing (lepel per dag) en zo bouw ik mijn natuurlijk antisysteem op.. Ikheb weinig tot geen last terwijl ik voorheen vreselijk veel last heb.. Ik reageer op werkelijk alles
ik weet dat het werkt omdat het mij helpt.. kreeg zelf de tip van iemand anders.. heb het verder niet onderzocht.. baadt het niet dan schaadt het niet dacht ik..
Het is bij mij per jaar verschillend. Het valt me tot nu toe redelijk mee, ik hoor veel mensen er al over. Heb er al wel wat last van maar nog niet zo erg. Hoop dat dat zo blijft. Heb het middeltje nog niet gevonden. Sommige medicijnen werken wel goed maar daar word ik dan weer zo stoned van dat ik ook niet meer functioneer, dus tja.. waar kies je dan voor
Hou op, schei uit Heb ontzettend last! Zit inmiddels met een vuurrode en schrale (loop)neus alleen maar te niezen en snuiten Slik al weken meds (Aerius) maar het helpt niet. Hiervoor Xyzal gehad en ook dat helpt niet. Volgende week maar weer eens bellen voor andere meds, want dit is geen doen.
Ik heb het al heel lang!! Livocab oogdruppels en Sandoz neusspray pilletjes (aerius) mag ik even niet vanwege de borstvoeding...kword er GEK van grrrrr oh en Protopic hormoonLOZE zalf voor mn eczeem die dan ook were opspeelt...IRRITANT
Ja hier ook eczeem helaas. Maar een loopneus nog niet. Alleen moe, hoofdpijn en dat duffe allergische gevoel. Niezen komt bij mij later ( bij andere pollen denk ik)
Hier ook eczeem, maar ze weten nog niet of het met de boompollen allergie te maken heeft. Honing moet ik juist niet doen! dat staat wel in verbinding met pollen (geloof dat dat de reden was) en snuiten snuiten snuiten en dan gebruik ik (zowiezo) de gewone neusspray met xzylometazoline.
ohja en pasgeleden is een trage schildklier geconstateerd...dit veroorzaakt ook dat je allergieen extra heftig komen... Mn neus is namelijk ehct al zooooo lang verstopt/snotterig weet ik het wat.. oh en ook allergisch voor huisstofmijt, dus dat ken dr ook nog wel bij
Super vervelend Fafje. Ik weet er helaas alles van. Ik heb er naast de hooikoorts ook parfum allergie bij, allergie voor konijnen en ook stof.