Luiertas aan kinderwagen hangen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Noa1988, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik heb een luiertas met daaraan van die drukknoopjes waardoor je hem makkelijk aan de stang van de kinderwagen kan hangen, erg makkelijk en schiet bijna nooit los hoevol je je luiertas ook hebt ;) vind t zelf heel erg makkelijk!

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Geen idee welke kinderwagen je hebt maar bij de Stokke zitten er ogen aan en de orginele tas heeft haken, ideaal! Ding hangt ook onder de wagenbak of onder het voeteneind van de buggyinzet dus je loopt er niet tegenaan of wat dan ook. Kei handig :)

Heb trouwens ook een (bambino) tas met van die lussen met drukknoopjes (die passen weer mooi door de ogen van de Stokke heen). Werkt ook goed genoeg! :)

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    HIer ook een gewone tas (zon tas die regelmatig in het foldertje van kruidvat of trekpleister staat) en dat wil prima met de schouderband aan de kinderwagen.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bij de Mutsy Slider heb je een dun stangetje aan de voorkant van de wagen (onder de wagenbak) waar je superhandig de luiertas aan kunt vastmaken. Ik heb dus toen expres naar een luiertas gekeken met lusjes aan de achterkant om daar aan te maken. Zeker in het begin gebruikte ik dat erg veel!

Nu op zoek naar een nieuwe tas, en weer zoek ik er eentje met lusjes er aan (mijn oude had ze met klittenband). Scheelt gehang aan de duwstang en het zit nergens in de weg!

5. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    heb geen luiertas.. vind ze te duur en niet zo mooi.. gebruik gewoon me eigen grote schoudertassen met vakjes.. heb babyhooks.. maar niet van die dure..die van mij waren 5 euro en daar hang ik me tas aan

Deel Deze Pagina