Een of twee muurschilderingen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ranu, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kijk regelmatig in deze forum om een beetje inspiratie op te doen voor de babykamer. En ik ben er nu ook uit wat en hoe ik het ongeveer wil hebben, maar wil toch nog jullie mening weten over het volgende.

Mijn SM is best creatief en ik heb haar gevraagd of ze voor de babykamer een muurschildering wil maken. Op de muur waar de bed tegen aankomt , wil ik boven het bedje een slapende 'me-to-you' beer met een leuk gedicht laten maken.

De commode wil ik precies tegenover het bedje plaatsen. Op die muur wil ik dan een grote boom en een spelende 'me-to-you' beer op een schommel laten schilderen. De boomstam komt naast de commode en de tak waar de schommel en beer aanhangt, moet dan boven de commode uitkomen.

Maar nu vraag ik me af, of twee muurschilderingen misschien niet teveel van het goede wordt. En te kiezen voor 1 tekening als eyecatcher zeg maar. Dat zou dan de boom met schommel en beer worden. En dan voor boven het bedje gaan voor iets anders, bijvoorbeeld: een grote fotolijst met verschillende soorten tekeningen van me-to-you beertjes erin?

Wat vinden jullie? Zou twee muurschilderingen teveel worden of kan dat wel?

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik denk dat het wel kan. Het is van hetzelfde beertje en het zit tegenover elkaar.. Als het nou 2 totaal verschillende muurschilderingen zouden zijn maar als ze allebei van me to you zijn dan kan het best.

3. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ligt denk ik ook beetje aan de grootte van de kamer en wat je verder allemaal wel of niet op de kamer wilt wat betreft accessoires enz...

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja dat is wel waar, ik heb eigenlijk standaard de maten van ons kamertje in mijn hoofd. Als het inderdaad een klein kamertje is zou ik het wel bij 1 laten.

5. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks dames. Het is een kamer van 3,5x3. Zou op zich wel kunnen dan toch?
    Nah ja, mijn sm gaat vandaag beginnen met de boom, dus als die straks staat, kan ik nog kijken of een tweede teveel wordt :).

Deel Deze Pagina