Dag dames, Ik heb onlangs de Stokke kinderwagen gekocht en ben er heel blij mee (mijn portemonne wat minder maar goed )... Nou kost de luiertas die erbij hoort 100 euro en dan istie niet eens zo groot. Tis natuurlijk mooi als alles compleet is en bij elkaar past maar ik vind het belachelijk duur voor zo een kleine tas... Nu vraag ik me af; heeft iemand goede/slechte ervaringen met deze luiertassen? Raad je het mij dan aan deze te kopen en waarom? Zo niet, welke luiertas heb je dan gekocht en kan je het aan de wagen bevestigen? Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen Suzanne
We hadden hem in eerste instantie er ook niet bij gekocht, maar ben hem toch snel gaan halen. Is groot zat, en gewoon erg makkelijk. Je hebt je spulletjes altijd in de tas zitten en kan hem ook goed meenemen als je alleen met bijv. de maxi cosi op pad gaat.
Heb nog geen nadeel gevonden! Het is inderdaad wel duur, maar een andere tas hangt aan de stang boven aan zeg maar en bungelt dus tegen je benen. Deze zit netjes onderaan.
Ik heb hem gekocht en ook meteen weer terug gebracht. Het is niet mogelijk om die tas op een normale manier te bevestigen als de wieg erop zit... Je moet de tas namelijk op 2 punten aan de 'paal' vastmaken en dat kan alleen maar onder de wieg... Anneliesje: bedoel je niet gewoon de standaardtas die op de poot zit? Ik moest sowieso even slikken om 90 euro uit te geven aan een tas zonder een enkel vakje van binnen. Veel simpeler kan natuurlijk niet. Ik heb trouwens nog steeds geen tas gevonden die goed blijft zitten aan het handvat van de Stokke. Mijn Sammie-tas heeft wel korte bandjes met drukkers, maar door het zwaaien van de tas schieten die los...
Mrijn, ik heb de tas gewoon aan 1 punt vastgemaakt dat gaat prima. Alleen boven en dan helemaal onderaan de stang zeg maar.. Mmm beetje lastig uitleggen. Maar er zitten toch vakjes en een verschoonmatje in?
Huh, dat is mij en de dames in de winkel niet gelukt hoor... Met de wieg kon ik hem óf aan 1 punt boven de wieg vastmaken of onder de wieg aan 2 punten. Met het zitje lukte het trouwens ook niet... Ben wel nieuwsgierig naar een fotootje... Een matje zat er idd wel in, maar geen enkel vak. Heb jij wel dezelfde tas? Zo'n rugtasje met een harde schaal? Moet eerlijk zeggen dat,a ls hij wel op een mooie manier vast kan, dat ik hem dan alsnog ga kopen. Ik vind het nu een heel gedoe met een tas over mijn schouder of een tas die tegen mijn schenen slaat.
Ik wil graag een leuke Ollilytas. Maar kan geen leuke kleuren vinden voor een jongen. Ik ben dus nog steeds op zoek naar een luiertas. Enige suggesties? Anneliesje, ik vind de stokke luiertas best saai. Maar ik snap best dat hij er mooi bij staat.
Thanks Annelies! Tja, zo hangt de tas idd niet in de weg, maar als je een keer door een flinke plas rijdt... Het blijft bizat dat hij niet op een normale manier vastgemaakt kan worden terwijl ze er blijkbaar wel een soort van over na hebben gedacht aangezien er 2 bevestigingsriempjes zitten. Wat echt heel raar is, is dat de tassen in nieuwe kleuren (ik heb de oranje Stokke van 2007) volgens mij helemaal kaal zijn van binnen.
Jah dat lijkt mij dus ook erg vervelend, k hoop een andere oplossing te vinden anders ga ik toch maar voor die stokke luiertas
Ja die tassen zijn ook erg gaaf..ik heb ze gezien met legerprints wat meer bij een jongen past...maar de tas is eigenlijk van jou, jij draagt het dus dat mag best meisjesachtig zijn..of niet?
Als je een tas hebt met een lange schouderband, kun je deze heel handig over de wieg heen schuiven hoor, zo heb ik het ook. Dan hangt ie dus niet aan het 'stuurtje' maar veel verder naar achteren en loop je er niet tegen aan. Ik heb de stokke luiertas wel, maar gebruik 'm eigenlijk bijna nooit, omdat ik dus ook een andere tas heb en die eigenlijk altijd bij me heb. Zonde eigenlijk, die tas was zo duur maar heb 'm pas 2 keer gebruikt ofzo in de afgelopen 4 maanden
Ik hem hem ook. Groot zat (voor 1 kind) en tja, hij is best prijzig. Maar wel mooi als alles complet is!