Hoihoi, Ik kan een topmark kinderstoel voor 50 euro kopen, het is de blauwe van Nijntje. Maar ik zit erg te twijfelen. Is de triptrap van Stokke niet makkelijker en langer te gebruiken? Vanaf wanneer kunnen beide stoelen gebruikt worden en tot welke leeftijd? Ik hoor graag jullie ervaringen! Liefs Vlinder
De stokke is heel makkelijk maar ook heel erg duur alleen de stoel is al 165 euro en je moet de beugels, tuigje en stoelverkleiner er los bijkopen. Dit alles is ongeveer ook 30 tot 40 euro per onderdeel. Ik ga voor een plastic kinderstoel die in hoogte te verstellen is en ook makkelijk te reinigen!
Ik wil de stokke dan wel tweedehands kopen, je ziet ze voor 90 euro ongeveer op MP. Want nieuw is idd veel te duur vind ik! Ik ga nog op mijn gemakje rondkijken, want de baby zal pas met een aantal maanden in de kinderstoel kunnen zitten. En tegen die tijd zijn er weer andere stoelen.
Ik he de kinder(eet)stoel van de Ikea. Makkelijk te reinigen (kunststof), en eenvoudig te bevestigen. Met een opblaasbare zitje erin ( die er uit kan). Ze kunnen hier vrij lang in zitten ( tot 3 jaar zowiezo), en de tafelblad(je) kan er ook af gehaald worden. Ik vindt dit heerlijke kinderstoelen. Naomi zit er goed in, en heeft veel beenruimte.
wij hebben een chicco. Ik wilde graag dat hij in hoogtes verstelbaar was en in de rugleuning, zodat hij ook een flesje kan drinken in ze stoel en wat sneller in de stoel kon zitten. Mijn keuze ging uit naar de Koelstra of de Chicco, puur de chicco genomen om de kleuren. Ik vind een tripp trapp zelf helemaal niks.
Ik vind de kinderstoel van Stokke echt ideaal! Je kindje kan er in zitten als het zelf goed kan zitten. De zijkanten van de verkleiner kun je aan de zijkanten van de stoel vastzetten met klitteband. Daardoor wordt het zitgedeelte nog iets kleiner en hoeft je kindje nog niet helemaal goed te kunnen zitten om in de kinderstoel te zitten. Snap je hem nog?
Ik heb de Ikea stoel voor " onderweg" en de TripTrap voor thuis. Ikeastoeltje voldoet ook prima maar ik wil dat lelijke plastic ding niet constant in de woonkamer En de TripTrap is echt wel steviger, stabieler etcetera.
Wij hebben de meegroeistoel van Tiamo (Prenatal), ook ideaal en niet duur. De Ikea stoel is voor 'onderweg' ook. haha
Hahaha er is gewoon teveel keuze! Voor nu gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de TripTrap, want daar kunnen ze nog langer inzitten en da's wel handig. En ik vind die plastic stoeltjes idd behoorlijk lelijk
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Tripp trap. Hij ziet er stevig en stabiel uit en past (in het wit) ook het best bij de rest van mijn inrichting. Maar hij is idd vrij prijzig... dus ben er nog niet definitief uit.
Welke ikea stoel bedoelen jullie hier? Die simpele plasticen van (ik meen) 15 euro? Bevalt die goed? Die wil ik gaan kopen, voor tijdelijk en dan over een tijdje, als ze beter kan zitten, alsnog de triptrap.
Wij hebben ook een ikea kinderstoel en ik moet eerlijk zeggen. hij is gewoon heerlijk. Wij nemen hem mee als we naar vrienden gaan die geen extra stoel hebben. Ideaal.... We hebben nog wel een andere.... maar die kan straks weer in het begin gebruikt worden voor nummer 2. Maar wij vinden hem ideaal
En die stoel was dus ook 15 euro? Want als die echt zo super is, dan laat ik de triptrap nu meteen uit mijn hoofd haha!
Vlinder, mijn ouders hebben pas ook die stoel bij de Ikea gehaald, en ding is hartstikke stevig. En misschien ziet ie er iets minder leuk uit... functionaliteit ten op zichte van geld is toch best wel interessant. Wij hebben zelf overigens een meegroeistoel die veel te groot is voor kleine kinderen (zelfs met verkleiner nog veel te groot), en we hebben een chicco polly gekocht, en daar zijn wij ook erg gelukkig mee!
Zit de kleine er ook goed in Daphne? Want moet natuurlijk ook een beetje lekker zitten... Maar aan het uiterlijk stel ik niet zoveel eisen hoor! Ben ook maar een arme student
ik heb 2 stoelen eerst hebben de rode nijntjes stoel gehad waar je het over hebt. Maar onze dochter hing hier zo raar en scheef in en achteraf ook erg groot van formaat. ik heb toen de nep stip trap gekocht via internet echt ideaal, neemt weinig plek in en goed instelbaar enz.
Goh, men is dus aardig enthousiast over die goedkope Ikea stoel, leuk! Dan ga ik die in elk geval vast kopen hoor, dan kan ik altijd nog kijken of we alsnog een triptrap kopen over een tijdje.
Ja precies, ik ga ook voor die Ikea stoel dan. Weet je, ik trap soms echt bijna in al die verkooppraatjes omdat ik me dan schuldig ga voelen. Maar ik ben ook groot geworden zonder TripTrap!