Hallo dames, heb hier een hoop kleding liggen.. ik kan het niet meer aan is bijna niet gedragen gaat over het volgende 4 spijkerbroeken 4 7/8 broeken 2 witte broeken 4 zwarte broeken. 3 sets waarvan 1 zwart met blauwe streep broek, blauw shirt en blouse eroverheen. en een set grijs/ zwart met colbare. 1 groen rokje 3 truien (1 oranje, 1 wit met zwarte en 1 bruine) wie kan ik er blij mee maken voor een leuk bedrag kan je of delen of alles overnemen ik hoor graag van je groetjes joanita
hahaha, ik dacht je bedoelt prematurenmaatjes 44 en 48. Toen zag ik staan spijkerbroeken, rokken enz. Zat me echt serieus af te vragen welke winkel ik gemist had toen mijn kids in de couveuse lagen Sorry, dat was even off-topic.
ghahahahha a ja had de titel misschien anders moeten zetten, bedankt voor je tip ga het gelijk ff veranderen
dit is een zwarte broek 7/8 maat 48 het lijkt dat er vlekke op zitten maar dat is op de lens van het foto toestel
Spijkerbroek oncemore maat 46/48 ook hier lijken vlekken op te zitten, is op de lens van het foto toestel
Roze zomertuniekje maat XL valt mooi tot net aan de billen kan mooi bij een van de witte broeken die verder op nog komen.