Ben zo zachtjes aan het inpakken voor de bevalling (geplande keizersnede) en heb zo'n trolley maar die zit nu al behoorlijk vol met alleen al spullen voor mijzelf. Ik ga uit van een verblijf van 4/5 dagen . Hebben jullie de luiertas meegenomen naar het ziekenhuis met daarin alle kleding voor de baby ? Het lijkt me ook het meest handige als mijn man de maxi cosi en lodger pas meeneemt op de dag dat de kleine mee naar huis gaat ?
Ik heb geloof ik niet de luiertas meegehad, mijn man heeft zeg maar iedere dag (als het nodig) was een nieuw pakje meegenomen zeg maar, en het vuile pakje mee naar huis. Zo ook met mijn eigen kleding/ondergoed.... Inderdaad, je man kan het beste op de dag dat je naar huis gaat de maxicosi meenemen. De baby ligt er toch niet eerder in. Ik had ook een kz, ben vrijdagavond 'savonds geholpen en mocht maandag 'sochtends naar huis.
ik heb de luiertas idd met kleertjes voor de beeb en voor mezelf en de maxicosi neemt hij mee dag van vertrek
ik verbleef 7 dg in het kraamhotel en had de ,uiertas wel meegenomen. hier zaten de kleertjes etc in van de baby en voor mezelf had ik ook eeen eigen tas bij. de maxi-coxi had ik pas mee laten nemen op de dag dat ik naar huis mocht anders ligt hij toch maar in de weg daar.
Krijg het anders nooit allemaal mee denk ik en dat voor die paar dagen. Moet nog kijken wat ik aan ga doen de dag dat ik naarhuis kan . Mijn oude kleding kan ik wel shaken ben ik bang Heb je bijv een badcape nodig voor in het ziekenhuis ? Ik wil zoiezo voor elke dag een schoon setje kleding , romper, sokjes en mutsje meenemen voor de baby dat moet toch genoeg zijn ?
ik had voor elke dag een pakje en rompertje en sokjes. verder 2 mutsjes want vaak hebben ze die maar alleen de eerste dagen nodig daarna kunnen ze zonder dus een voor na de geboorte en een voor de dag erna als ze in bad is geweest. ik had voor mezef een huispak gekocht en ben hierin naar huis gegaan. het zit lkkr losjes en het past tenminste . nu draag ik een positiebroek, een underbelly zonder band dus niemand die het ziet. verder had ik voor daar een nachthemd voor de eerste dagen want een broek is dan heel onprakties vanwegen pijn aan de onderkant en voor de dagen erna een pyama met broek en knoopjes in het truitje voor de bv. voor de verzorging van je uk heb je verder niks nodig want dat hebben ze daar allemaal, dus laat die badcape maar lekker thuis
Ik heb ook de luiertas klaarstaan met de spulletjes voor de baby,vind ik juist handig. En voor mezelf neem ik een andere tas mee als ik alles erin krijg (heb liever teveel als te weinig bij me). Groetjes Gup