Hallo allemaal, Afgelopen zondag had een ik positieve test in handen wat natuurlijk helmaal te gek is. Gisteren nog een keer getest en weer positief. Alleen hoor ik van iedereen dat ze tig verschijnselen hebben en dat heb ik dus helemaal niet. Af en toe misschien beetje zeurderig gevoel in onderbuik en klein beetje gevoelige borsten (net als bij ongi) maar that's it. Nu begin ik me een beetje zorgen te maken of het dan wel goed zit. Ik had nl ook ergens gelezen dat geen/minder worden syptomen tekenen van miskraam kunnen zijn. Zijn er meer zwangeren zonder pijnlijke grote borsten, misselijkheid etc. etc. (of die dit in de vroege zwangerschap ook niet hebben gehad) Ik hoor het heel graag! Groetjes, Guusje
ja ik had ook alleen zeurderig in onderbuik en innimini pijn in borsten gehad ! maak je geen zorgen het is heerlijk om weinig symptonen te hebben! en nog gefeliciteerd
Heej Guusje. Mijn moeder had ook nergens last van, ze merkte het pas dat ze zwanger, toen ze al 3 maand was. Want het enige waar zij last van had, is dat ze niet ongi werd natuurlijk. Verder had zij ook nergens last van, maar hier ben ik toch En volgens mij hoeft ook niet iedereen symptonen te hebben in het begin, misschien komt dat bij jou ook nog wel. En gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan zou ik zeggen! En 1 tipje: Rustig aan doen de eerste 3 maand, geen zware dingen tillen enz.. Liefs Xena.
Ook ik heb nergens last van gehad.. (alleen moeheid met 4 maanden) Tot nu toe is mijn zwangerschap dan ook goed verlopen! Groetjes,Alida
Ik heb ook weinig last gehad in het begin moet ik zeggen.. nu des te meer maar daar gaat het nu niet om Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Fijn die reacties! Bedankt! Echt heel erg, zit ik me eerst maanden druk te maken om zwanger te worden, ben ik het, wordt ik weer ergens anders onzeker van.....
ja in het begin was alles nog goed.. rond de 6 weken werd ik behoorlijk misselijk en borsten gaan dan ook meer pijn doen. fijne zwangerschap toegewenst meis..
Hier ook, is pas begonnen na 5 weken, heel erg misselijk en moet daardoor continu eten om de misselijkheid tegen te gaan Wees blij dat je momenteel nog niets voelt want wat niet is kan nog komen
Hoi Hier ook nog niet zoveel klachten hoor. Wel begint de miselijkheid wat te komen. Had ik bij mijn eerste ook pas na 6 weken last van en toen de hele zwangerschap door. Mar geniet er nog van! Het kan zoveranderen of misschien heb je lekker geluk en gewoon niet veel klachten~!
Ik heb nooit last van gevoelige borsten gehad. Werd wel vanaf week 7 ontzettend ziek en moe.(zelfs ziekenhuis opnamen van 1 week) Helaas ben ik na 33 weken nog steeds aan het overgeven elke ochtend. Wees blij dat je nog nergens last van heb.
hier ook iemand die nergens last van heeft, wees er blij om. ik heb nu alleen'zo nu en dan last van mijn ribben komt door de grote baarmoeder en beeb. In het begin van de zwangerschap tot week 18 ongeveer eigenlijk nergens geen last van gehad.
Ik heb ook niet zo veel verschijnselen. de eerste dagen dat ik het wist was is wel misselijk maar ik at denk ik ook gewoon te weinig. nu beginnen mn borsten wat vaker pijn te doen en idd dat gevoel in mn onderbuik. niet echt krampjes of pijn maar je voelt wel dat er iets gaande is..... Misselijkheid heb ik alleen als ik te lang niet eet of als ik tveel snoep. duizelig word ik ook als ik niet op tijd eet en dan krijg ik vaak ook hoofdpijn. maar verder voel ik me op en top en kan ik lekker genieten. Moet jij ook gaan doen! Want wie weet word je mrgenvroeg wakker en ren je naar de wc hahaha! Gefeliciteerd en suc6 ermee! Liefs