Ik heb de Lassig Tender Multizip Bag gekocht nu onze tweede op komst is. In de luiertas van Joolz die ik gebruikte konden we af en toe amper de spullen voor alleen mijn zoontje kwijt, laat staan straks met 2 kids! Ben superblij met mijn Lassig, mooie kwaliteit, ziet er uit als een 'gewone' tas dus ook na gebruik als luiertas nog prima te gebruiken!
Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik denk dat het deze gaat worden: Beaba "My baby bag" verzorgingstas Het onderstaande plaatje heb ik van google... en zie nu dat er NOG meer verschillende soorten zijn.. moeilijk moeilijk
Wat een leuk tassen weer allemaal!echt super....daar valt mijn oude hemaluiertas toch wel een beetje in het niets haha
Ik heb gisteren toevallig ook de lassig tender multizip aangeschafd nu kindje nr 2 op komst is. Ben bij babypark gaan kijken naar inhoud, formaat, materiaal en indeling. Onze joolz wandelwagen is antraciet, en dus gekozen voor kleur steel. Dat komt ook omdat ik niet hou van die drukke en felle kleuren, zoals oa de lief tassen. Voor Onze dochter hebben we de joolz luiertas gebruikt, maar ik vond m niet praktisch en ruim genoeg, zeker niet nu er dadelijk gevuld wordt voor 2 kindjes.
Heb ik ook! Nog geen ervaring met het gebruik, maar vond hem er wel heel leuk uitzien. M'n man vind het minder, het past niet bij z'n schoenen
Ik ben helemaal blij; heb net een heel mooie tas aangeschaft van Desigual. Het is officieel geen luiertas, maar kan daar wel goed voor doorgaan. Matje had ik al en flessenisolatoren heb ik erbij gekocht. Hoop dat ie zich in de praktijk ook goed laat gebruiken, maar dat is nog even afwachten..
Hoi hoi, Gefeliciteerd!! Ik wilde ook zo graag een mooie luiertas, en deze is het geworden. Heel erg blij me, niet alleen mooi, maar ook heel erg handig! Pink Lining luiertas Yummy Mummy, Red Butterflies - koop hem bij kinderkamercompany en u heeft altijd de beste deal!
Wauw,, echt mooi... echt wel mijn stijl hoor!mmmm....ik denk dat het deze wordt!!!!maar ik heb nog zoveel mooie anderen gezien.....o nee dit is echt wel lastig!!!haha
Ik heb deze van Pip Studio. Eigenlijk 150 euro, maar via Marktplaats heb ik een adres van iemand die er meerdere heeft en verkoopt ze voor 90 euro. 100% nieuw en origineel.. Ik vind hem helemaal super, hij is lekker ruim en heeft een bijpassend luiermatje.
Mijn tip: let er op dat je man er ook mee moet lopen. na 2 jaar krijg ik het nog te horen van mn vent... hoe kan ik hem met een te vrouwelijke bloemetjes tas laten lopen... oops!
Ik ben meer van de wat strakkere luiertas. Wij willen graag mima kinderwagen Xari Camel met daarbij de bijpassende tas, zie link. En kan mijn man ook nog mee lopen Mima Luiertas Camel| Kinderwagen Accessoires
Ik heb er gewoon een van Bulbby met naam van ons zoontje erop . (even weggewerkt hihi) Het is een tas waar ook mijn man mee kan rondlopen en later kan de tas gebruikt worden door kind voor sporten ofzo.
hoi, Ik vond de luiertassen van room seven echt geweldig. Maar iets te prijzig. Heb nu zelf hoppop (?). Veel plezier met uitzoeken
Heeft ie mooi pech HAHAHA . Ik ben eruit, deze wil ik: http://www.ikbenzomooi-baby-kinderen-kleding.nl/files/modules/product_new/specials-en-trends-pink-lining-luiertas-22522.jpg Aangezien ik veel taarten bak is deze wel toepasselijk, hihi. Mijn schoonzusje wil hem aan ons geven, nu hopen dat ze de goede onthoudt .
Mijn vent had ook mooi pech hoor. Als hij alleen gaat neemt ie maar een rugzakje mee! Top tas echt!! Ik heb er heel veel plezier van!