Luiertas kiezen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DTtje, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonne1977

20 feb 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een tas van Cowboys Bag. Mooi leer, stoer en ook na de babytijd goed te gebruiken!

2. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Lassig Tender Multizip Bag gekocht nu onze tweede op komst is. In de luiertas van Joolz die ik gebruikte konden we af en toe amper de spullen voor alleen mijn zoontje kwijt, laat staan straks met 2 kids! Ben superblij met mijn Lassig, mooie kwaliteit, ziet er uit als een 'gewone' tas dus ook na gebruik als luiertas nog prima te gebruiken!

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik denk dat het deze gaat worden:

Beaba "My baby bag" verzorgingstas

Het onderstaande plaatje heb ik van google... en zie nu dat er NOG meer verschillende soorten zijn.. moeilijk moeilijk :)

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Deze tas heb ik ook! Ideaal veel ruimte en ziet er nog leuk uit ook

5. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Wat een leuk tassen weer allemaal!echt super....daar valt mijn oude hemaluiertas toch wel een beetje in het niets haha

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik heb gisteren toevallig ook de lassig tender multizip aangeschafd nu kindje nr 2 op komst is. Ben bij babypark gaan kijken naar inhoud, formaat, materiaal en indeling. Onze joolz wandelwagen is antraciet, en dus gekozen voor kleur steel.
    Dat komt ook omdat ik niet hou van die drukke en felle kleuren, zoals oa de lief tassen.

Voor Onze dochter hebben we de joolz luiertas gebruikt, maar ik vond m niet praktisch en ruim genoeg, zeker niet nu er dadelijk gevuld wordt voor 2 kindjes.

7. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
  8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Misschien kun je hem pimpen :) ?

9. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helemaal blij; heb net een heel mooie tas aangeschaft van Desigual. Het is officieel geen luiertas, maar kan daar wel goed voor doorgaan. Matje had ik al en flessenisolatoren heb ik erbij gekocht. Hoop dat ie zich in de praktijk ook goed laat gebruiken, maar dat is nog even afwachten.. ;)

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

11. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
  12. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Ik heb deze van Pip Studio.
    Eigenlijk 150 euro, maar via Marktplaats heb ik een adres van iemand die er meerdere heeft en verkoopt ze voor 90 euro. 100% nieuw en origineel..
    Ik vind hem helemaal super, hij is lekker ruim en heeft een bijpassend luiermatje.

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik heb een zwarte van maxi cosi. Ben er erg tevreden over. Heb hem zelf gepimpt met rozen

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb ook n tas van pink lining; heerlijk. En ik vind m ook zó mooi!! :D
    Facebook

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Mijn tip: let er op dat je man er ook mee moet lopen. na 2 jaar krijg ik het nog te horen van mn vent... hoe kan ik hem met een te vrouwelijke bloemetjes tas laten lopen... oops!

16. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
  17. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb er gewoon een van Bulbby met naam van ons zoontje erop . (even weggewerkt hihi)
    Het is een tas waar ook mijn man mee kan rondlopen en later kan de tas gebruikt worden door kind voor sporten ofzo.

Bijgevoegde bestanden:

18. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    hoi,
    Ik vond de luiertassen van room seven echt geweldig. Maar iets te prijzig. Heb nu zelf hoppop (?).
    Veel plezier met uitzoeken

19. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Heeft ie mooi pech HAHAHA :p:D.

Ik ben eruit, deze wil ik:

http://www.ikbenzomooi-baby-kinderen-kleding.nl/files/modules/product_new/specials-en-trends-pink-lining-luiertas-22522.jpg

Aangezien ik veel taarten bak is deze wel toepasselijk, hihi. Mijn schoonzusje wil hem aan ons geven, nu hopen dat ze de goede onthoudt :p .

20. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Deel Deze Pagina