Misschien zit ik hier niet goed, maar dan merk ik het snel genoeg. Mijn zoontje van 1,5 begint zelf steeds dat hij op het potje wil. Hartstikke goed natuurlijk, maar.... Ik heb een potje van Prenatal eigen merk, maar daar zit hij naar mijn idee niet goed op. Volgens mij is het potje vrij klein, of hij natuurlijk groot hahaha.... In ieder geval, het werkt niet Heeft iemand voor mij een tip voor een groter potje? Voordat ik tien van die dingen koop en dan pas de juiste te pakken heb Wederom bedankt voor de tips
hmm, hier ook het potje van prenatal, maar dochter van 4 past er nog prima op, vind ze wel eens leuk om te doen.
Geloof ook direct dat het voor veel kindjes een prima potje is,maar hij zit er gewoon niet goed / mooi op.
Hier een potje van de Hema en 1 van Van Asten. Dochter heeft nooit fijn op potjes gezeten en ging liever op de wc. Zoon vindt het potje van de Hema ok en gaat daar liever op dan op de wc. 1 nadeel is wel bij een jongetje dat als hij zelf niet goed gaat zitten of niet op zijn plassertje let de grond of zijn broek nat worden...
heel herkenbaar en daarom hier lang gezocht naar een goed potje, ik heb nu die van beaba gekocht, ideaal ding en het belangrijkste mijn zoontje kan eindelijk normaal gaan zitten en dan in het potje plassen ipv er overheen
ik heb deze BEABA maar als hij daar 10 keer heeft op gezeten is het veel. de wc vond hij veel leuker en daar had ik deze voor maar deze gebruikt hij al maanden niet meer. hij gaat gewoon op de wc zitten nu Kiddyloo - toilettrainer blauw/wit - Funny Handel - Babies"R"Us
Ok....dus beaba en eens de Hema in wandelen. En die kiddyloo ziet er goeduit. We hebben alleen beneden een toilet. Dus stel dat we boven zijn, moet je dus maken dat je beneden komt. Of inderdaad een gewoon potje boven......
Wij hebben Hema potjes (geen wc boven en allebei een eigen potje) en ze zitten er prima op (Lisa 2,5 jaar en Eva over een paar maanden 5)
Even een update: heb inmiddels een potje van de Hema gehaald en daar zit hij dus perfect op. Is echt een aanzienlijk stuk groter dan die van de prenatal.... Dus helemaal goed gekeurd
Moet van de week toch naar Ikea, kan ik dan ook gelijk even naar kijken. Altijd handig, 1 voor boven en 1 beneden
En 1 voor bij oma. Leuk want dochter plast sinds een week op 't potje en wou in de ikea niet in dr luier plassen. Dus snel met 't potje naar de wc rennen en daar een plasje proberen!
Ik zou eerlijk gezegd niet meerdere potjes kopen, meestal gaan ze daar niet zo lang op (behalve dan boven als je geen wc hebt boven) en een potje van boven naar beneden is een kleine moeite. En ergens anders dan thuis gewoon op de wc zetten.