aanstaande donderdaf, vrijdag, zaterdag en zondag 20% korting bij de prenatal. Wij waren er afgelopen weekend en toen hoorden we dit. Het staat nog niet op hun site. 20% op bijna alles, niet op bugaboo, stokke en nog een paar andere merken. Wel op kamers! Wij gaa er 1 bestellen! Groetjes, Lotte
Voor de Mensen van Noord Limburg.. Ik heb gehoord van mijn vriendin dat bij Prenatal in Venray.. wel korting word gegeven op de bugaboo! En dat zij de enigste waren die korting daarop gaven verder niemand in Nederland. Een telefoontje en je weet t natuurlijk.. 20% scheelt veel.. helaas hebben wij onze bugaboo al! Ik heb t zelf niet gehoord maar ze vertelde t mij.. maar informeren waard dacht ik zo..
Hallo Pollewop, Bij de Prenatal krijg je op het moment wel 10 % korting op de Bugaboo. Dus dat is ook mooi meegenomen. Die 10% krijg je alleen wel als kortingsbonnen. maar ja.... we hebben nog genoeg te kopen. Groetjes, Lotte
Ik heb van een vriendin van een collegaatje ook een briefje gekregen met de mama mazzeldagen in roterdam Coolsingel 20% korting voor bijna alles donderdag van 9.30 tot 18.00 vrijdag 9.30 tot 21.00 zaterdag 9.30 tot 18.00 zondag 9.30 tot 18.00 *uitzondering bugaboo, stokke avent, zwitsal, medela en alle boeken ** geldt niet in combinatie van andere kortingen. Ik heb het idee dat het in heel nederland is deze actie. Veel plezier met shoppen!
Nou ik ga morgenvroeg ook.. moet nog wat beddengoed hebben en matrasje enz.. dus dat scheelt wel weer 20% heb dr zin in dan heb ik alles kompleet en kan ik de kamer klaar maken.. Ik heb laatst ook van de hema die 15% stikkertjes.. hydrofiele luiers gehaald.. scheelt natuurlijk ook!
Ik vroeg het nog even aan die collega en het was door heel nederland De koopavond zal dan misschien wel verschillen omdat in rotterdam altijd de koopavonden op vrijdag plaatsvinden en ik weet in andere steden op donderdag Ik heb zelf inderdaad ook van die kleine dingetjes nodig, scheelt toch weer! veel plezier!
zo ben ff geweest en goed geslaagt ook! alles gehaald wat ik nog bij de prenatal moest hebben En ook super mooie lakentjes voor maar 4 euro helemaal goed!