luiertas my ruffle

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ise, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    die tas klinkt super leuk maar ik ken hem niet :oops: kan iemand een link plaatsen?

bedankt!
    liefs,

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hoe werkt dit? Ben nu bezig met aanmelden,maar hoe kan je de kleur kiezen? of gebeurd dat achteraf? Of krijg je standaard de kleur die op het plaatje staat?

3. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    @ Sara, bedankt voor je antwoord. Maar dat is dan wel irritant als hij tegen de wielen aanhangt, wordt daardoor natuurlijk ook sneller vies van.
    Vindt het dan wel weer vervelend worden dat ik dan eerst zelf de tas korter moet laten maken... :oops: of ben ik dan gelijk weer een zeur?

@Pientje...sorry kan je helaas niet helpen..is het inmiddels wel al gelukt?
    Heb je er nog wat op laten zetten of gewoon kaal?

Maar de tas blijft wel erg leuk. :D

Liefs.

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @ pientje, heb jij de code dan al? via je mail ofzo gekregen?

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nee ik heb nog niet bevestigen geklikt, want wist niet hoe je de kleur kon kiezen, maar je krijgt dus een code achteraf? Daarmee op de website van my ruffle bestellen ofzo?

@Bridget, nee ik bestel em denk ik kaal, want vind die printjes niet zo mooi.
    Dus dacht, ik fleur em zelf wel op met bijv. buttons of naai er iets op, of met strijkpapier ofzo.
    Kan ik ook beter zien of het leuk staat dan zo vanaf een beeldscherm.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb gemaild en je kan alle 3 de kleuren kiezen. je krijgt van kinderen een brief met daarin een code waarmee je de tas kunt bestellen. welke kleur ga jij nemen?

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hmm ja dat wordt ff nadenken.
    Ik ben zelf helemaal weg van roze en ik ga er mee lopen, maar er komen ook spullen van ons zoontje in, maarja ook van onze dochter.
    Maarja ik loop ermee en niet hij.
    Dat kan toch wel?
    Want die andere kleuren vind ik niet zo heel erg leuk.

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik vind die roze ook erg leuk, maar ja, hier ook een jongen. inderdaad, hij hoeft er niet mee te lopen, maar ik wil graag een tas die we zo kunnen pakken waar alles in zit en niet steeds hoeven overladen. dus mijn vriend moet er ook mee lopen.. k denk niet dat ie dat met een roze wil. mijn kinderwagen is antraciet met denim bekleding, dus grijs en blauw kunnen allebei.. mm, t is nog even twijfelen. maar roze kan wel hoor.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja mijn man heeft gewoon pech :) Onze accesoires in huis zijn ook roze. (mijn keuze)
    En hij draagt ook weleens roze shirtjes. Dus daar maak ik me geen zorgen om.
    Wij hebben een donkerbruine wagen met zandkleurige bekleding.
    Wel jammer eigenlijk dat ze maar 3 kleuren hebben.

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ja, dat is ook zo. hier ook weleens roze shirtjes en we hebben roze accesoires.. :D en eigenlijk ga ik het meest weg.. of samen. dus draag ik de tas wel :p he jakkie, nu kan ik helemaal niet meer kiezen..

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :)

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    pientje, heb jij de code al? bij mij werkt het niet. kom er wel in met de inlogcode, maar verder gaat het niet.... (heb ondertussen al gemaild naar my ruffle)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heb de code gister gekregen, maar nog niet besteld.
    Ga ik straks doen.
    Ben benieuwd!

14. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Goedemorgen, :D

Ik blijf ermee in mijn hoofd zitten....die tassen zijn zo leuk! :)
    Alleen, blijf ik met het idee zitten, wat iemand anders hier al zei ( sorry weet de naam niet meer ) :oops: , dat de hengsels wat aan de lange kant zijn en als je hem dan aan de kinderwagen hangt hij behoorlijk langs de wielen komt.......
    Hoe kijken jullie daarnaar?

Thanks....

ps. is het nu bij jullie gelukt?

Liefs.

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    als de hengsels te lang zijn neem ik ze in.. want dan is het ook niet mooi als je hem over je schouder zou dragen.
    verder is het mij tot op heden helaas niet gelukt de tas te bestellen..

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Er bestaan voor de kinderwagens (bugaboo wel iig) van die tassenklemmen? Misschien dat het dan meevalt zo op die wielen?

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Lukt mij ook niet om em te bestellen.

18. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Sorry voor de late reactie,
    ik was het die zei dat de band te lang was. Maar eigenlijk valt dat mee. Hij is kleiner te maken, maar de stof is vrij glad, en daardoor glijdt de band weer terug soms (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen). Maar bij omhangen gewoon om de schouder geen problemen en ook niet te lang!
    Wat de kinderwagen betreft ben ik ook niet helemaal duidelijk geweest. Bij mijn wagen (urbun jungle) hangt de tas gewoon niet zo makkelijk. Over de duwstang moet ik hem een beetje tegenhouden en verder over de duwstang, tegen de bak aan, hangt hij bij de wielen.
    Die klemmetjes waar over werd geschreven voor de wagen lijken me wel handing, waar zijn die te koop?
    Verder nog steeds erg tevreden over de tas!

Groetjes Sara

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    nou, het is me gelukt hoor.. hoop dat ik em snel binnen heb.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gebruiken jullie hem alleen als luiertas of ook als handtas? Ik twijfel een beetje of ik een luiertas moet nemen. Ik loop altijd ook al met een tas .. dan heb je er dus 2?

Deel Deze Pagina