Ik heb van die gewone speldjes (van die leuke roze ) bij de drogist gekocht om het steeds langer wordende haar uit het gezicht van mijn meisje te houden maar die ellendige dingen zakken steeds uit. Ze heeft nog niet zo heel dik haar en het is ook nog eens supersteil dus echt 'houvast' hebben die dingen niet. Je moet toch wel andere (lees: betere) speldjes hebben voor dat dunne babyhaar? Wie weet welke wel goed op zijn plek blijven zitten?
Ik lees even mee... Sasha dr haar is nu op een lengte, dat het echt drama is. Ze lijkt John Lennon wel hihi. Die klikspeldjes blijven hier ook niet zitten, is haar haar nog te dun voor. Net zoals die met klitteband.
Hier hetzelfde probleem. Speldjes blijven geen van allen fatsoenlijk (lees: lang) zitten. Maar... wat wèl helpt: een elastiekje! Misschien kun je dat eens proberen, mits het haar daarvoor lang genoeg is?
Denk dat ik niet duidelijk was, maar je kunt de speldjes dus andersom vastzetten. Wat ik ook altijd deed was de punt naar achteren schuiven. Tot ik dus van een collega de tip kreeg om de punt juist naar voren te schuiven. De speldjes blijven dan beter zitten. Ik heb dit nu al een paar keer geprobeerd, en hier werkt het. De klittenbandspeldjes werken hier niet. Mijn dochters haar is daar al te lang voor.
Waar kan je die klittenband speltjes kopen? Was vandaag bij de kruidvat, trekpleister en bij de hema, en ik zag ze nergens.
Ik heb (via een vriendin) knipjes besteld op internet. Ze blijven supergoed zitten, zijn erg leuk. Omdat het haar vaak glad is zakken ze makkelijk uit, deze niet, ze blijven heel goed zitten en zijn ook niet echt duur. Ze hebben ze ook met klitteband geloof ik met je even op de site kijken. http://www.toverstaartjes.nl/
Wat voor elastiekjes bedoel jij dan? Ik heb van die stoffen zeg maar, maar die blijven nog minder lang zitten dan speldjes. Die met die klittenband helpen hier ook niet. Ze blijven welgeteld 3 minuten langer zitten dan die speldjes.
Ik geburik gewoon stoffen elastiekjes (lijken op kleine badstofringetjes) en die blijven prima zitten. Maar ik heb even in je album gekeken, misschien is je dochters haar nog te kort?? Ik gebruik speldjes en elastiekjes om echt het haar uit haar gezicht/ogen te houden. Als ik niks in haar haar doe, komt haar pony tot voorbij haar onderlip.
Er hangen nu ook al kleine plukjes in haar oog. Ze heeft zulk blond haar dat je het bijna niet ziet. Tis wel heel dun nog. Maar ik denk dat het boven op dr hoofd zo'n 10-15 cm.
Wij hebben maar een pony laten knippen, omdat Eva geregeld met haar handen in haar haar zit (letterlijk dus ) en ik dus nog steeds niet durf om elastiekjes of speldjes in haar haar te doen.
Ja he! En ze blijven heel goed zitten. Voor kleintjes (mijn dochter is bijna 1,5) moet je wel de babyknipjes kiezen, want die andere knipjes zijn te groot. Die heb ik ook al liggen !
vlecht elastiekjes van de action blijven hier prima zitten. nu is me dochter gezegend met een flinke bos dik haar dus weet niet of dat bij iedereen zo is maar hier zitten ze prima. ook van die klikspeltjes en dan de kleinste maat blijven goed zitten en draagt het al vanaf dat ze 1 maand oud was in me album staan wat fotos van me dochter met staartjes in
Sorry, maar ik dacht dat dit klitteband knipjes waren: http://www.toverstaartjes.nl/?menu=arti ... ID=6008025 Maar het zijn knipjes ...
Vandaag heb ik bij de 'DA-drogist' babyspeldjes gekocht, het zijn kleine speldjes met een lieveheersbeestje erop. Op het kartonnetje staat 'speciaal voor fijn haar' en ze blijven vooralsnog goed zitten!