welke speldjes blijven goed zitten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lara1978, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik heb van die gewone speldjes (van die leuke roze ;) ) bij de drogist gekocht om het steeds langer wordende haar uit het gezicht van mijn meisje te houden maar die ellendige dingen zakken steeds uit.
    Ze heeft nog niet zo heel dik haar en het is ook nog eens supersteil dus echt 'houvast' hebben die dingen niet.

Je moet toch wel andere (lees: betere) speldjes hebben voor dat dunne babyhaar?

Wie weet welke wel goed op zijn plek blijven zitten?

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik lees even mee...

Sasha dr haar is nu op een lengte, dat het echt drama is. Ze lijkt John Lennon wel hihi.

Die klikspeldjes blijven hier ook niet zitten, is haar haar nog te dun voor. Net zoals die met klitteband.

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Er bestaan speldjes met klitteband (o.a. van zenner). Die blijven perfect zitten.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Andersom vast zetten.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik gebreuk van die klemtjes. zijn hele kleintjes. heb ik op de markt gekocht

6. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem. Speldjes blijven geen van allen fatsoenlijk (lees: lang) zitten. Maar... wat wèl helpt: een elastiekje! :D
    Misschien kun je dat eens proberen, mits het haar daarvoor lang genoeg is?

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Denk dat ik niet duidelijk was, maar je kunt de speldjes dus andersom vastzetten. Wat ik ook altijd deed was de punt naar achteren schuiven. Tot ik dus van een collega de tip kreeg om de punt juist naar voren te schuiven. De speldjes blijven dan beter zitten. Ik heb dit nu al een paar keer geprobeerd, en hier werkt het.

De klittenbandspeldjes werken hier niet. Mijn dochters haar is daar al te lang voor.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Waar kan je die klittenband speltjes kopen?
    Was vandaag bij de kruidvat, trekpleister en bij de hema, en ik zag ze nergens.

9. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb (via een vriendin) knipjes besteld op internet.
    Ze blijven supergoed zitten, zijn erg leuk.
    Omdat het haar vaak glad is zakken ze makkelijk uit, deze niet, ze blijven heel goed zitten en zijn ook niet echt duur.
    Ze hebben ze ook met klitteband geloof ik met je even op de site kijken.

http://www.toverstaartjes.nl/

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat voor elastiekjes bedoel jij dan?

Ik heb van die stoffen zeg maar, maar die blijven nog minder lang zitten dan speldjes.

Die met die klittenband helpen hier ook niet. Ze blijven welgeteld 3 minuten langer zitten dan die speldjes.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik geburik gewoon stoffen elastiekjes (lijken op kleine badstofringetjes) en die blijven prima zitten. Maar ik heb even in je album gekeken, misschien is je dochters haar nog te kort??

Ik gebruik speldjes en elastiekjes om echt het haar uit haar gezicht/ogen te houden. Als ik niks in haar haar doe, komt haar pony tot voorbij haar onderlip.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Er hangen nu ook al kleine plukjes in haar oog.

Ze heeft zulk blond haar dat je het bijna niet ziet. Tis wel heel dun nog. Maar ik denk dat het boven op dr hoofd zo'n 10-15 cm.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben maar een pony laten knippen, omdat Eva geregeld met haar handen in haar haar zit (letterlijk dus ;)) en ik dus nog steeds niet durf om elastiekjes of speldjes in haar haar te doen.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier zie je het een beetje, deze is wel al van 4 a 5 maanden geleden ofzo.

15. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0

Leuke site!

16. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ja he! En ze blijven heel goed zitten. Voor kleintjes (mijn dochter is bijna 1,5) moet je wel de babyknipjes kiezen, want die andere knipjes zijn te groot. Die heb ik ook al liggen :D !

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad een leuke site!
    Maar ik zie daar geen klittenband elastiekjes

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vlecht elastiekjes van de action blijven hier prima zitten. nu is me dochter gezegend met een flinke bos dik haar dus weet niet of dat bij iedereen zo is maar hier zitten ze prima. ook van die klikspeltjes en dan de kleinste maat blijven goed zitten en draagt het al vanaf dat ze 1 maand oud was

in me album staan wat fotos van me dochter met staartjes in

19. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
  20. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Vandaag heb ik bij de 'DA-drogist' babyspeldjes gekocht, het zijn kleine speldjes met een lieveheersbeestje erop. Op het kartonnetje staat 'speciaal voor fijn haar' en ze blijven vooralsnog goed zitten!

Deel Deze Pagina