Drie grote cadeaus...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joyce86, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    We hebben een beetje een luxe probleem. In november komt onze tweede. Van mijn familie, man zijn werk en onze vrienden krijgen we dan ieder een cadeau van rond de 150 euro.
    En we weten gewoon niet wat we moeten vragen. We krijgen een tweede meid dus alles van de eerste kan gewoon naar de tweede. Alle grote spullen hebben we dus ook al.
    Ik wil graag een draagdoek, maar dat is zo lastig om iemand anders te laten uitzoeken en als de kleine er is wil ik er eerst een lenen.
    Dus iemand nog tips of ideeen, of dingen die echt super handig zijn?

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Een newborn-shoot? Kun je gelijk een foto met grote zus erbij maken, zo schattig :)

Een 2e kinderstoel, bijv trip trap is wel handig om een 2e te hebben (kunnen ze tot volwassen zijnop zitten)

Cadeaubon voor draagdoek (van bijv webshop waar ze veel draagdoeken verkopen)

Cadeau ook voor je oudste dochter, baby Born pop (is 50 euro ofzo) zodat ze net als mama met haar eigen baby alles na kan doen. Weet natuurlijk niet hoe oud je dochter is en of ze al zo'n pop heeft. Maar is best duur,dus wel fijn al je em als deel van cadeau ook voor je oudste iets erbij kan krijgen (bij gebrek aan inspiratie) ;)

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Voor je man een ergonomische draagzak? Ergo, Manduca, Bondolino ofzo? Voor jezelf ook handig trouwens. ;)

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @sinja fotoshoot is wel een kei leuk idee!

@marlett ik wil eigenlijk sowieso een hoptye, maar dus eerst ff uitproberen als de kleine geboren is.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou voor die prijs idd ook een triptrap vragen, evt een autostoel en idd een draagdoek.

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Tripp trap hebben we al, en mijn oudste zit al op een hoge kruk waar ze ook zelf op kan klimmen. Dus triptrap is over voor de kleine.

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wiegje
    SChommelstoel voor baby
    Beaba babycook
    idd fotoshoot erg leuk
    Eigen fauteuil met naam en eigen kleuren
    Doomoo seat

pfff zal eens verder denken maar is inderdaad een luxe maar lastig probleem ;)

8. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat je van plan bent luiergewijs, maar voor drie keer 150 kun je eigenlijk een volledig pakket herbruikbare kopen, of minstens een jaar aan wegwerp luiers. Of vinden ze dat geen 'leuk' kado omdat het niet blijvend is? ;)

Ik zou toch liever iets nuttig kopen dan iets dat je eigenlijk niet nodig hebt, anders is het voor hun ook maar weggesmeten geld, toch?

9. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fietsstoeltje is ook leuk wellicht?

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Misschien willen ze het geld wel gewoon in een envelopje stoppen. Vooral als je vertelt dat je het wilt gaan gebruiken voor een bijvoorbeeld de draagdoek, maar dat je die pas gaat kopen nadat je je hebt georienteerd en weet welke je precies wilt hebben????

11. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
  12. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    cadeaubons of mss een pamperrekening openen ,kan je nadien nog altijd zien wat je kan gebruiken

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Geld voor een draagdoek kan ik wel vragen aan bv mijn familie, dan krijgen we t cadeautje gewoon wat later, maar dan blijven er nog twee over.

Een pamperrekening, nog nooit van gehoord! Ff opgezocht wat t is en ik denk dat ze bv liever dan nog cadeaukaarten geven dan zomaar geld.

En zo'n hobbeldier is echt super leuk! Ff overleggen.

Anders moet ik denk ik maar gewoon cadeaukaarten vragen, kan ik altijd laternog gebruiken.

Bij mijn dochter hebben we bv een Jumerroo gekregen, iets wat we zelf nooit zouden kopen omdat ik t te duur vind maar om te krijgen super leuk en dochter vond t helemaal geweldig!

Moeilijk, moeilijk!

14. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan prima dingen vragen voor als dit meisje groter wordt. je argument dat je alle andere dingen al hebt omdat je al een meisje hebt is natuurlijk heel goed.
    een mooie speelgoedkist voor op de kinderkamer
    een houten stoeltje voor de kleine (dus geen kinderstoel maar een gewoon stoeltje voor bijv bij salontafel)
    voor de baby vast een mooie pop (eet geen brood en staat leuk op de babykamer)
    een mooie poppenwagen/poppenledikantje
    een fotoshoot is leuk en blijvend, kan ook samen met grote zus.

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Electrische schommelstoel :D

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    De Nuna Leaf! Die vind ik super! Mijn zus liet hem zien, die is nu aan het oriënteren.

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ook een wipstoel tip: de Baby Bjorn balance. Hoor er alleen maar goede verhalen over. Staat hier ook startklaar ;)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    alvast iets voor in de tuin?

19. Oh nee die is hier maar weinig gebruikt.. schommelstoel was veel fijner.

Maar je hebt al een tripp trapp schreef je, misschien vind je de newborn set wat? Met een aanvullende bekleding erbij? Babyset heb je ook al?

Deel Deze Pagina