Ik heb een rode, past goed bij mijn rode kinderwagen Bekijk bijlage 106051 Vergeleken met deze serie van Lief! zijn de nieuwere luiertassen wel iets rustiger en duurder!!! (die van mij is ook te koop bij babaypark en 70 euries) Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn tas, handige vakken en zo'n verschoonkussentje erin! Wat voor kleur heeft je wagen, even kijken wat daar het mooiste bij staat. Hangt meestal toch door aan!
Ik heb de rood/roze. http://www.shop4fans.nl/uploads/ARTICLES/articles/big/10/lief_luiertas_Dots_and_Flowers_roodroze_big_1_29072010_1628.jpg
Die heb ik ook Zojuist gekocht bij de BabyDump voor 80 euro i.p.v. 100 euro, ben er super blij mee!!!! Nu nog even wachten tot m'n Bugaboo Cameleon binnen is Zand/ offwhite
Bedankt! Wilde hem ook, 20 euro korting is mooi meegenomen. Heb hem besteld en ik word gebeld als hij binnen is. Ga em dan ophalen.
De groene is erg mooi!!! Heb zelf wel een luiertas van Lief maar een heel ander model... Plaatje van Haasje maar dan blauw geblokt, Ik vind de kwaliteit super!!!
nu bij shopvip.com heleboel lief tassen voor 50%! je moet uitgenodigd worden voor die site, maar stuur mij een PB met je email adres, en ik nodig je uit!
Deze luiertas vind ik ook zo leuk maar is deze ook handig op te hangen aan de kinderwagen? Ik twijfel tussen de Lief luiertas en een Kipling luiertas.
Ik vind het nogal een zware tas.. en dan zit er nog niks in (in vergelijking met andere verzorgingstassen) Ik heb hem ook gekocht bij de baby-dump nu op de aanbieding maar overweeg om de tas terug te brengen.
Ik vind de roze tas het leukste. Ook voor een jongen. Het is tenslotte mama die met de tas moet rondlopen. Ik wilde ook een Lief tas maar toen heb ik een leuke rode tas met bloemetjes van een vriendin gekregen
Ik vond hem in eerste instantie te lang, heb hem bij de schoenmaker laten inkorten (die heeft dat heel mooi gedaan, stukje van de riem eraf gehaald en teruggezoomd). Wilde eerst gaatje erbij maken, maar dat vond de schoenmaker geen goed idee ivm de band/het lint wat dan zou gaan rafelen. Verder is laatst bij een knoop een elastiek losgeschoten, dus kan de knoop nu niet meer in dat lusje doen. Ben ermee terug gegaan naar LIEF, want ze konden hem niet meer maken. Kreeg als vergoeding (want ik heb er verder geen last van dat het stuk is) een bon van 20 euro. Vond ik erg netjes!!
Heb voor groen gekozen aangezien je aangeeft 'm eventueel ook te willen gebruiken bij een jongen, en dan vind ik groen net ff wat neutraler. Roze/blauw vind ik ook errug leuk voor een meisje hoor! Ik zou vooral op de binnenkant en ruimte letten, ikzelf heb een luiertas van wallaboo (lichtblauw). De buitenkant vind ik helemaal leuk, maar qua ruimte heb ik een beetje spijt, erg klein namelijk. Als we een tweede krijgen ga ik zeker voor een ruime luiertas!
Vandaag stond ik in de lief winkel en daar zag ik alledrie de tassen.Persoonlijk vond ik ze allemaal beetje meisjesachtig,maar als ik toch moest kiezen zou ik de groene nemen.Later kunnen ze hem ook gebruiken als logeer/zwem tas ofzo.Ik heb nu deze gekocht,vind hem geweldig.Maar ieders zn smaak tuurlijk he.Succes met je keuze!! Bekijk bijlage 108643