Luiertas / verzorgingstas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Minerva, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb de little company ook in lichtbruin. Prachtige tas. Maar de ras die hoort bij de kinderwagen is praktischer.. Makkelijk te hangen aan de wagen. De little company tas hangt te laag. Het verkorten van de riem kan, maar laat los. En de kleine vakjes gebruik ik ook niet zo.
    Mooie tas, maar 100€ waard..? Nee zeker niet.

2. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik heb vandaag mijn luiertas binnen gekregen van armani. Mooi en ruim! Ben er blij mee!

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik heb gister een ontwerp gemaakt voor de luiertas en mijn man gaat het patroon uittekenen. Wordt een tas met twee grote vakken, twee voorvakken, een achtervak, twee zijvakken en een verschoonmatje en de totaalkosten komen niet boven de €50 uit. Ik heb helemaal niks met de tassen die hier geshowd worden. Ook niks op tegen hoor!

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik heb hem ondertussen twee keer mee gehad naar het werk en hij bevalt steeds beter! Fijne stevige tas met veel ruimte :) Kon met gemak mijn big ass agenda + toetsen + schoolboeken aan, dus dat gaat helemaal goed komen ;)

5. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    ik heb de Gucci luiertas, ben er erg tevreden mee erg ruim en genoeg vakken voor flesjes luiers telefoon etc etc.
    En ik ben ook echt een tassenmens dus hoef ik niet met een "Lompe luiertas" rond te lopen zodra me kleine is geboren

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon een luiertas vd hema...zwart, past bij de antraciet/zwarte wandelwagen. Wij gaan nooit veel weg, dus een super de luxe tas hoef ik niet te hebben. Hij is lekker ruim, er zit een matje bij en 2 losse isolatiehoesjes voor eventuele flesjes. Je kunt ze ook aan binnenkant vd tas vastmaken.
    Ik zie wel hoe die bevalt, kleine komt pas eind augustus.

Deel Deze Pagina