Ik ben opzoek naar een romantische meisjes babykamer. Het gaat om me dochter van nu 9 maanden. Ik wil echt het liefst een mooie behang met bloemetjes etc. En een zachtkleurtje op de muur crème/taupe achtig. Iemand enige ideeën, door de hormonen twijfel ik echt aan alles.
Kijk eens op de site van Kinderkamerstylist of Ariadne. Hier heb ik leuke ideetjes op gedaan, vooral Ariadne is echt van de romantisch/brocante stijl.
Behang van pipstudio of room zeven.... Blijde Ikea heb jezelf mooie vitrage van kant echt heel mooi om het af te maken. Zelf heb ik nu parelmoer behang met grijze vogels op de muur bij onze dochter. De rest grijs met een boom en vogelhuisjes en kanten vitrage. Niet met bloemen maar wel heel romantisch!
Behang: VINYLBEHANG LYNN ROOS ROZE voor Wij hebben deze. Heel zacht roze, bijna perzik. Andere muur hebbe we geverfd met flexa volgens mij soft pink dat hij heet. Daarnaast ben ik oude grenen meubels aan het verven met annie sloan witte krijtverf waardoor je een brocante effect hebt. Nog niet klaar dus kan helaas geen foto posten....
@Anan, ik had precies hetzelfde idee! Onze muur is oudroze en ik heb ook de meubels in de krijtverf staan . Ik heb geen behang maar nu zit ik dus wel te twijfelen om een klein stukje van de kamer te behangen, jou behang ook helemaal mijn smaak en ook die van PIP is echt geweldig. Hieronder 2 foto'tjes van het resultaat van de meubels, ik heb ook de tekst erop zelf toegevoegd. @Froetsel, is dit wat je bedoeld met romantisch?
Wauw mooie foto's zitten ertussen! Kan niet wachten tot we verhuizen en een extra slaapkamer hebben, maar dat duurt nog wel een paar jaar..
Prachtig zeg al die ideen! Wij gaan ons meisje met haar tweede verjaardag een "nieuwe" kamer geven. Ze slaapt in de babykamer die we ruim 3jaar geleden hebben gemaakt toen ik voor de eerste keer zwanger werd. Onze zoon ging naar een andere kamer toen hij 2 werd en toen was zijn nieuwe kamer zijn "cadeau". En is ons meisje dus op de oude babykamer gekomen. Die is heel neutraal en we wilden bij beide niet weten wat het was dus hebben we hem toen zo gelaten. Leuk ideeen topic