Hallo, Ik ben op zoek naar een luiertas in de kleur oranje.. Want onze kinderwagen de cruiser, die is in zwart met oranje. Het is de cruiser die bij de blokker te koop stond. Weet iemand waar ik voor een leuk prijsje zo een luiertas kan vinden?? Luiertas met zwart/oranje of oranje/zwart Iemand???? En ben eigenlijk ook opzoek naar een bijpassende voetenzak in die kleuren... Iemand??? Liefs,xxx Diamaria
Is dit misschien iets??? BABYMOOV VERGROOTBARE LUIERTAS ORANJE test prijsvergelijking prijs vegelijken BABYMOOV VERGROOTBARE LUIERTAS ORANJE
Als je er niks in kan vinden dan zou ik gewoon voor zwart gaan. Zwarte luiertas heb je bij de hema. En een zwarte voetenzak is vast bij prenatal te krijgen.
Ja,nee in een tas ken ik echt niks vinden naar mijn smaak Maar ik had al wel een voetenzak gevonden in oranje kleur! Maar inderdaad anders maar een gewone zwarte tas.. Als iemand nog iedeeen heeft,ze zijn nog steeds welkom! Liefs,xxx
Marktplaats.nl > Luiertas Duo Deluxe kleur orange van SkipHop - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Tassen | Damestassen
Ik zou eerst even voor een universeel tasje gaan, waarschijnlijk ben je die kinderwagen na een paar keer wandelen zat omdat 'ie dan uit elkaar begint te vallen. Kan je meteen een goede kinderwagen kopen met een bijpassende luiertas (Sorry maar ik heb hem ook gehad en deze kinderwagen is 1000x niks... Heb hem gelukkig met de bon nog terug kunnen brengen naar de Blokker)
Duna, toevallig heb ik hem ook en gebruik hem al jaren met heel veel plezier. Nog nooit een mankement aangehad. En ken van andere dure merken juist ervaringen die niet fijn waren. Dus het kan bij alle merken mis gaan, of juist heel goed