Buggy met kindje naar je toe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladylittleangel, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik wil graag een andere buggy kopen, eentje waarbij je kindje met z'n gezicht naar jou toe zit, net zoals bij Bugaboo.
    Alleen die zijn zo duur... weet iemand nog andere merken waarbij je kindje naar je toe zit?

xxxxx

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Je bedoelt een gewone wandelwagen neem ik aan? Aangezien de bugaboo ook geen buggy is.....
    Maar de Mutsy Slider kan je naar je toe zetten en van je af........

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk dat een buggy met het zitgedeelte naar je toe lastig zal worden. Denk dat je gewoon een wandelwagen bedoeld he? Omdat je ook een Bugaboo als voorbeeld geeft.

Heb even gezocht en oa in deze wandelwagens kan je de wandelwageninzet naar je toe en van je af zetten:
    - Firstwheels City.
    - Teutonia Cosmo.
    - Mutsaerts Style.
    - Happy Baby Kees K1.
    - Koelstra Lantinique.
    - Maxi Cosi Mura 3.
    - Quinny Buzz en Freestyle XL.
    - Mutsy Slider.
    - Stokke Explory.
    - Joolz One Grand.

Verder bedacht ik dat je misschien eens op marktplaats ofzo kan kijken als je geen probleem hebt met een tweedehands wandelswagen. Scheelt vast wat in de kosten ;)!

Succes in ieder geval!
    Liefs, Hanneke!

4. ipad

ipad Niet meer actief

hoi....
    Ik had ook dat probleem....ik ben gaan googelen en kwam terrecht bij de KNORR.
    Het is een hele fijne kinderwagen en die kon ik bij ons (toevallig) kopen in een outlet van de Neckermann.

Ik had al 1 jaar de Mustearts transformer maar mijn zoontje zat daar gewoon niet lekker in...en slapen deed hij al helemaal niet in die wagen omdat hij op zijn buik wilde liggen....

Ik gebruik nu al 1 jaar de KNORR en ik ben super tevreden!!!
    Je kan je kindje in 2 richtingen zetten...van je af en naar je toe kijkend.
    Daarbij het mooie voordeel dat hij een stuk kompakter is én je geen vaste ligbak hebt...maar een inleg ligbak die je als je hem niet gebruikt makkelijk op kunt vouwen....

Mijn zoontje is nu ruim 2 en ligt als hij moe is nogsteeds lekker op zijn buik in de wagen!!!

zal kijken of ik nog een foto kan plaatsen...

ps ik heb 150 euro betaald...maar via internet kom je automatisch duurder uit..omdat je het moet laten verzenden.....óf je moet net als ik geluk hebben bij de outlet....(hier verkopen ze hem nogsteeds)

ps...ze verkopen hem in verschillende kleuren combi's

Bekijk bijlage 17036

5. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Mutsy 4-rider, kan 2 kanten op.

Deel Deze Pagina